Edities

Sign+ Magazine nr.2 – 2009

In deze editie

Met meer dan 500 standhouders en een toename van het beursoppervlak met 20 procent ten opzichte van de editie in 2008, was ISE in Amsterdam RAI bij voorbaat een succes. Gezien de belangstelling lijkt de wereld van digital signage en narrowcasting weinig last te hebben van de economische recessie. De trend is interactie op de winkelvloer.

ACTUA

  • Nabeschouwing Grafische Vakbeurs
  • Marktnieuws
  • Column De Zeepkist
  • Signshop Almere pilotstore Van Straaten
  • Productnieuws
  • Column Piet Print

PRAKTIJK

  • Reclame met traditie
  • Ontwerper ‘meets’ plakker
  • Impression Belgium
  • Sign ‘spotting’

BUSINESS

  • P-Projects twintig jaar onorthodox
  • Optimalisering digitale workflow
  • In kort bestek

SILKSCREEN

  • Rakelings
  • Column O. Rakel
  • Meten van UV-straling
  • Bébé-jou
  • In de voetsporen van Stork

IN BEELD

  • Onderwerg
  • Amsterdam RAI voorop in digital signage
  • Kleding ‘pimpen’ met R-Wear
  • Gespot

DIGITAAL

  • De koers van de Gerber Solara ionx
  • Interactie en projectie op ISE-beurs
  • Ondernemingslust van Graph-XL
  • Software: SaaS

Premium artikel

PREMIUM | Het beste van Sign.NL
Dit artikel is speciaal geschreven voor abonnees van Sign+ Magazine én Premium Online leden. Je herkent Premium aan het groene  Premium -label.

»  INLOGGEN | Ik heb al een Premium account en wil inloggen
»  ACCOUNT  | Ik ben abonnee en wil mijn account activeren

Sign+ Magazine Premium Online

Premium Online biedt alles wat je niet wilt missen. Snel en betrouwbaar, zoals je van ons bent gewend. Voor € 7,99 per maand lees je het beste van Sign.NL online. Of kies voor één van de andere abonnementen.

Ja, ik wil graag onbeperkt toegang tot alle Premium artikelen.