Inloggen

Hoe kan ik de online uitgaves van Sign+ Magazine bekijken?
Het complete blad is online door te bladeren. Hiervoor heeft u een online account nodig, dat gratis is voor betalende abonnees van Sign+ Magazine en waarop u als niet-abonnee van het vakblad een digitaal abonnement kunt nemen.

Waar kan ik mijn relatienummer vinden?
U vindt uw relatienummer (bestaande uit 7 cijfers)  op:

  • de adresdrager van het blad
  • de factuur

U kunt ook contact opnemen met de klantenservice.

Abonnementen

Hoe kan ik mij abonneren?

U kunt zich via deze website of via onze klantenservice abonneren. Klik hier om de mogelijke abonnementsvormen te vergelijken en direct een keuze te maken.

Welke abonnementsvormen zijn er?

Bekijk hier alle abonnementsvormen van Sign+ Magazine.

Hoe kan ik mijn abonnement betalen?

Als u een abonnement afsluit via de website van Sign+ Magazine of via de klantenservice, dan ontvangt u een factuur per post. Momenteel is het nog niet mogelijk om online te betalen.

Ik woon in het buitenland. Kan ik me dan ook abonneren?

Ook als u niet in Nederland of België woont, kunt u gewoon een abonnement nemen op Sign+ Magazine. Wel zijn wij door de hogere verzend- en handlingskosten genoodzaakt een ander tarief te rekenen.

Stopt mijn abonnement automatisch?

Nee, tenzij expliciet anders vermeld, zijn alle abonnementen die u afsluit tot wederopzegging en worden deze automatisch verlengd.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

U kunt uw abonnement zowel telefonisch als per e-mail of schriftelijk opzeggen via onze klantenservice. Houdt rekening met een opzegtermijn van één maand voor afloop van uw abonnementsperiode.

Vanzelfsprekend vinden wij het jammer als u uw abonnement wilt opzeggen. Graag horen wij de reden van uw opzegging, zodat wij hiermee, indien van toepassing, onze service kunnen verbeteren.

Ik heb de nieuwe editie van Sign+ Magazine niet ontvangen. Hoe en wanneer krijg ik deze alsnog?

U kunt uw klacht doorgeven aan de afdeling klantenservice en het blad wordt zo snel mogelijk nageleverd.

Verhuizing en bezorging

Voor het doorgeven van adreswijzigingen of voor klachten over bezorging, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Contactgegevens klantenservice Sign+ Magazine

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 9:00 uur tot 17:00 uur.

Telefoon: +31 (0)88 – 22 66 648
E-mailadres: abonnement@eisma.nl

Eisma Businessmedia BV
Klantenservice Sign+ Magazine
Postbus 2238
5600 CE Eindhoven