Inloggen
Het complete blad is online door te bladeren. Hiervoor heeft u een online account nodig, dat gratis is voor betalende abonnees van Sign+ Magazine. Heeft u geen abonnement op het vakblad? Dan kunt u een online abonnement nemen. Waar kan ik mijn relatienummer vinden? U kunt ook contact opnemen met de klantenservice.
Bekijk hier alle abonnementsvormen van Sign+ Magazine.
Als u een abonnement afsluit via de website van Sign+ Magazine of via de klantenservice, dan kunt u deze direct online betalen of kiezen voor de optie factuur per email.
Ook als u niet in Nederland of België woont, kunt u gewoon een abonnement nemen op Sign+ Magazine. Hiervoor geldt wel een iets hoger tarief i.v.m de verzendkosten.
Nee, tenzij expliciet anders vermeld, zijn alle abonnementen tot wederopzegging en worden deze automatisch verlengd.
U kunt uw abonnement zowel telefonisch als per e-mail of schriftelijk opzeggen via onze klantenservice. Houdt rekening met een opzegtermijn van één maand voor afloop van uw abonnementsperiode.
Ja hoor, dat kan. U kunt uw verzoek doorgeven aan onze klantenservice en het blad wordt zo snel mogelijk nageleverd.
Voor het doorgeven van adreswijzigingen of voor bijv. klachten over bezorging, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Voor het afrekenen van producten bieden wij de volgende betaalmethoden aan: iDEAL Creditcard Als u een product heeft geretourneerd of een order heeft geannuleerd, dan gelden de volgende terugsorttermijnen: Na het afrekenen van een product in onze webshop, ontvangt u een e-mail met daarin de bevestiging van uw bestelling. Er worden binnen deze webshop geen incassomachtigingen aangeboden. U kunt gebruik maken van een aantal andere betaalmethoden zoals iDeal en Creditcard. Als u een abonnement heeft op het vakblad Sign+ of Sign+ Premium, dan ontvangt u automatisch korting op je bestelling. Deze korting wordt automatisch in je winkelmand verrekend, nadat je bent ingelogd. Als u nog niet heeft afgerekend, kunt u in uw winkelmand zien wat u gaat bestellen en hierin eventueel wijzigingen aanbrengen. Nadat u een bestelling heeft geplaatst en afgerekend, is deze niet meer te wijzigen. U kunt u bestelling alleen nog annuleren als deze nog niet is verzonden. Mocht dit allemaal niet lukken en je ontvangt toch je bestelling, dan kunt u altijd een product retourneren binnen 14 dagen. Als u nog vragen heeft over het wijzigen van een bestelling, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Als een bestelling is afgerekend maar nog niet is verzonden, dan kunt u deze binnen 2 weken annuleren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Mocht annuleren niet meer mogelijk zijn, dan kunt u altijd gratis een product retourneren binnen 14 dagen. Onze standaardverzendkosten bedragen voor Nederland €4,05 voor een brievenbuspakket en €7,65 voor een pakket. Voor België hanteren wij €9,90 voor een brievenbuspakket en €12,00 voor een pakket. Als een bestelling op voorraad is en u woont in Nederland, dan ontvang u deze normaal gesproken binnen 2-3 werkdagen. Voor België ontvangt u uw bestelling normaal gesproken binnen 4-5 werkdagen. Producten die niet op voorraad zijn, kunnen wat langer onderweg zijn. Mocht levering van de producten door onverwachte omstandigheden niet lukken binnen 30 dagen, dat laten wij dit zo spoedig mogelijk na de bestelling weten. U heeft dan het recht om de bestelling kosteloos te annuleren. Producten die u in onze webshop koopt worden in Nederland bezorgd door Post NL. Bezorging op een ander adres Duurt de bezorging van een product langer dan verwacht en wilt u graag weten wat de status is van uw bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice. Als een bestelling op voorraad is en u woont in Nederland, dan ontvangt u deze normaal gesproken binnen 2-3 werkdagen. Producten die niet op voorraad zijn, kunnen wat langer onderweg zijn. Heeft u uw product niet binnen de gestelde tijd ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Mocht een product toch niet zijn wat u ervan had verwacht, dan kunt u het terugsturen. Nadat u (het laatste product van) uw bestelling heeft ontvangen, heeft u 14 dagen om aan te geven dat u een product wilt retourneren. Het te retourneren product moet vervolgens binnen 14 dagen verstuurd worden. Sommige producten kunt u niet retourneren. Voor vragen kunt u ook bellen met onze klantenservice via 088 2944 700 Onder retourneren leest u hoe u een product naar ons kunt terugsturen. Wij geven 30 dagen garantie op onze producten. Mocht uw product binnen dit termijn kapot gaan bij normaal gebruik, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 088 2944 700. Nadat u binnen 14 dagen na ontvangst van (het laatste product van) uw bestelling hebt aangegeven dat u een product wilt retourneren, heeft u 14 dagen de tijd om het product te versturen, mits het betreffende product onbeschadigd is, ongebruikt is en voorzien is van de originele verpakking. Je leest onder bedenktijd hoe u aan ons kunt laten weten dat u een product wilt retourneren. U kunt voor het retourneren gebruik maken van een modelformulier dat u hier kunt downloaden. Producten die u niet kunt retourneren of ruilen: De kosten voor het retourzenden worden niet vergoed. Zorg er daarom voor dat het poststuk voldoende is gefrankeerd en goed is verpakt, zodat (verdere) beschadig wordt voorkomen. Gebruik bij voorkeur de originele verpakking waarin je het product hebt ontvangen. Voeg in de verpakking ook de pakbon toe en een notitie met daarin je gegevens (waaronder je e-mailadres) en ordernummer, zodat wij weten om welke order het gaat. Retouradres Beschadigde producten vervangen Als u een product heeft ontvangen dat niet het juiste product is of dat incompleet, beschadigd of defect is, dan is het mogelijk om een nieuw product te ontvangen. Laat dan eerst schriftelijk (per e-mail) aan ons weten dat je een product wilt ruilen. Je kunt hiervoor gebruik maken van een modelformulier dat je hier kunt downloaden. Retourneer vervolgens eerst het product dat je wilt ruilen. Als het gaat om een ruiling, sturen wij u na ontvangst van uw product per e-mail een unieke kortingscode t.w.v. het volledige aankoopbedrag inclusief de verzendkosten. Met deze kortingscode kunt u het vervangende product bestellen in onze webshop. Vergeet bij het retourneren dus niet uw e-mailadres op te geven. Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 9:00 uur tot 17:00 uur. Telefoon: +31 (0)88 – 22 66 648 Eisma Businessmedia BV
U vindt uw relatienummer (bestaande uit 7 cijfers) op:
Abonnementen
Betalen & Factuur
Door te betalen met iDEAL rekent u uw aankoop direct af via de vertrouwde en veilige internetbetaalomgeving van uw eigen bank.
U kunt met een Visa-, Maestro of Mastercard betalen. Uw betaalgegevens worden veilig versleuteld via een HTTPS-verbinding met SSL-certificaat.
Overige betaalmethoden
Overige betaalmethoden die wij aanbieden zijn Bancontact, Mister Cash (België) en PayPal.
– iDeal: 10 werkdagen
– Creditcard: de reservering van het geannuleerde bedrag wordt binnen 10 werkdagen opgeheven. Bestellen & Levering
U kunt een bestelling ook op een ander adres laten bezorgen. Tijdens het afrekenen van uw bestelling krijgt u een optie aangeboden, waarbij je een bezorgadres kunt opgeven dat afwijkt van het factuuradres. Dit is handig als u iemand een product als cadeau wilt sturen.Retourneren
Als u gebruik wilt maken van de 14 dagen bedenktijd of uw bestelling wilt annuleren, dan kunt u dit schriftelijk (per e-mail) aan ons laten weten. Je kunt hiervoor gebruik maken van het modelformulier dat je hier kunt downloaden.
Vanaf de dag van ontvangst heeft u dus in totaal 28 dagen om het product te retourneren. Dit kan zonder opgave van reden.
– Gedownloade e-books;
– Gedownloade software;
– CD’s, DVD’s en software (CD-rom’s) waarvan de verzegeling is verbroken;
– Gepersonaliseerde producten;
– Losse tijdschriften
– Fysieke of digitale cadeaubonnen.
Vanuit Nederland en België kunt u het product terugsturen o.v.v. ‘Retouren’ en het ordernummer naar het volgende adres:
EDG Media
Eisma Businessmedia
o.v.v. Retouren + (ordernummer)
Niels Bohrweg 123
3542 CA Utrecht
Ondanks dat wij zorgvuldig met uw bestelling omgaan, kan het gebeuren dat deze beschadigd aankomt. In dat geval kun je een product retourneren. Neem daarvoor contact op met onze klantenservice.Contactgegevens Abonneeservice Sign+ Magazine
E-mailadres: abonnement@eisma.nl
Klantenservice Sign+ Magazine / Sign.NL
Daalakkersweg 2-72
5641 JA Eindhoven