Ga naar hoofdinhoud

FAQ – Veelgestelde vragen

Inloggen

Het complete blad is online door te bladeren. Hiervoor heb je een online account nodig, dat gratis is voor betalende abonnees van Sign Benelux. Heb je geen abonnement op het vakblad? Dan kun je een online abonnement nemen.

Waar kan ik mijn relatienummer vinden?
Je vindt je relatienummer (bestaande uit 7 cijfers)  op:

  • de adresdrager van het blad
  • de factuur

Je kunt ook contact opnemen met de abonneeservice via 088 – 22 66 648 of abonnement@eisma.nl.

Abonnementen

Je kun je via deze website of via onze abonneeservice abonneren (088 – 22 66 648 of abonnement@eisma.nl). Klik hier om de mogelijke abonnementsvormen te vergelijken en direct een keuze te maken.

Als je een abonnement afsluit via de website van Sign Benelux of via de abonneeservice, dan kun je deze direct online betalen of kiezen voor de optie factuur per email.

Ook als je niet in Nederland of België woont, kun je gewoon een abonnement nemen op Sign Benelux. Hiervoor geldt wel een iets hoger tarief i.v.m de verzendkosten.

Nee, tenzij expliciet anders vermeld, zijn alle abonnementen tot wederopzegging en worden deze automatisch verlengd.

Je kan je abonnement zowel telefonisch als per e-mail of schriftelijk opzeggen via onze abonneeservice via 088 – 22 66 648 of abonnement@eisma.nl. Houdt rekening met een opzegtermijn van één maand voor afloop van uw abonnementsperiode.

Ja hoor, dat kan. Je kan je verzoek doorgeven aan onze abonneeservice en het blad wordt zo snel mogelijk nageleverd. De abonneeservice is bereikbaar via 088 – 22 66 648 of abonnement@eisma.nl

Voor het doorgeven van adreswijzigingen of voor bijv.  klachten over bezorging, kun je altijd contact opnemen met onze abonneeservice via 088 – 22 66 648 of abonnement@eisma.nl.

Betalen & Factuur

Voor het afrekenen van producten bieden wij de volgende betaalmethoden aan:

iDEAL
Door te betalen met iDEAL rekent je jouw aankoop direct af via de vertrouwde en veilige internetbetaalomgeving van je eigen bank.

Creditcard
Je kunt met een Visa-, Maestro of Mastercard betalen. Je betaalgegevens worden veilig versleuteld via een HTTPS-verbinding met SSL-certificaat.

Overige betaalmethoden

Overige betaalmethoden die wij aanbieden zijn Bancontact, Mister Cash (België) en PayPal. 

Als je een product hebt geretourneerd of een order hebt geannuleerd, dan gelden de volgende terugsorttermijnen:
– iDeal: 10 werkdagen
– Creditcard: de reservering van het geannuleerde bedrag wordt binnen 10 werkdagen opgeheven.

Na het afrekenen van een product in onze webshop, ontvang je een e-mail met daarin de bevestiging van je bestelling.

Er worden binnen deze webshop geen incassomachtigingen aangeboden. Je kan gebruik maken van een aantal andere betaalmethoden zoals iDeal en Creditcard.

Bestellen & Levering

Als je een abonnement hebt op het vakblad Sign Benelux, dan ontvang je automatisch korting op je bestelling. Deze korting wordt automatisch in je winkelmand verrekend, nadat je bent ingelogd.

Als je nog niet heeft afgerekend, kun je in je winkelmand zien wat je gaat bestellen en hierin eventueel wijzigingen aanbrengen.

Nadat je een bestelling hebt geplaatst en afgerekend, is deze niet meer te wijzigen. Je kunt je bestelling alleen nog annuleren als deze nog niet is verzonden. Mocht dit allemaal niet lukken en je ontvangt toch je bestelling, dan kun je altijd een product retourneren binnen 14 dagen.

Als je nog vragen hebt over het wijzigen van een bestelling, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Als een bestelling is afgerekend maar nog niet is verzonden, dan kun je deze binnen 2 weken annuleren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Mocht annuleren niet meer mogelijk zijn, dan kun je altijd gratis een product retourneren binnen 14 dagen.

4. Onze standaardverzendkosten bedragen voor Nederland €4,42 voor een brievenbuspakket en €7,55 voor een pakket. Voor België hanteren wij €10,50 voor een brievenbuspakket en €11,88 voor een pakket. Wanneer je buiten Nederland of België bestelt zie je de te betalen verzendkosten verschijnen in je winkelwagen. Bij een bestelling van €85 of meer, berekenen wij geen verzendkosten.

Als een bestelling op voorraad is en je woont in Nederland, dan ontvang je deze normaal gesproken binnen 2-3 werkdagen. Voor België ontvangt je jouw bestelling normaal gesproken binnen 4-5 werkdagen. Producten die niet op voorraad zijn, kunnen wat langer onderweg zijn.

Mocht levering van de producten door onverwachte omstandigheden niet lukken binnen 30 dagen, dat laten wij dit zo spoedig mogelijk na de bestelling weten. Je hebt dan het recht om de bestelling kosteloos te annuleren.

Producten die je in onze webshop koopt worden in Nederland bezorgd door Post NL.

Bezorging op een ander adres
Je kunt een bestelling ook op een ander adres laten bezorgen. Tijdens het afrekenen van je bestelling krijg je een optie aangeboden, waarbij je een bezorgadres kunt opgeven dat afwijkt van het factuuradres. Dit is handig als je iemand een product als cadeau wilt sturen.

Duurt de bezorging van een product langer dan verwacht en wil je graag weten wat de status is van je bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Als een bestelling op voorraad is en je woont in Nederland, dan ontvang je deze normaal gesproken binnen 2-3 werkdagen. Producten die niet op voorraad zijn, kunnen wat langer onderweg zijn.

Heb je jouw product niet binnen de gestelde tijd ontvangen? Neem dan contact op met onze abonneeservice via 088 – 22 66 648 of abonnement@eisma.nl.

Retourneren

Mocht een product toch niet zijn wat je ervan had verwacht, dan kun je het terugsturen. Nadat je (het laatste product van) jouw bestelling heeft ontvangen, heb je 14 dagen om aan te geven dat je een product wilt retourneren. Het te retourneren product moet vervolgens binnen 14 dagen verstuurd worden. Sommige producten kun je niet retourneren.
Als je gebruik wilt maken van de 14 dagen bedenktijd of je bestelling wilt annuleren, dan kun je dit schriftelijk (per e-mail) aan ons laten weten. Je kunt hiervoor gebruik maken van het modelformulier dat je hier kunt downloaden.

Voor vragen kunt je ook bellen met onze abonneeservice via 088 – 22 66 648

Onder retourneren lees je hoe je een product naar ons kunt terugsturen.

Wij geven 30 dagen garantie op onze producten. Mocht je product binnen dit termijn kapot gaan bij normaal gebruik, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via 088 – 22 66 648.

Nadat je binnen 14 dagen na ontvangst van (het laatste product van) je bestelling hebt aangegeven dat je een product wilt retourneren, heb je 14 dagen de tijd om het product te versturen, mits het betreffende product onbeschadigd is, ongebruikt is en voorzien is van de originele verpakking.
Vanaf de dag van ontvangst heb je dus in totaal 28 dagen om het product te retourneren. Dit kan zonder opgave van reden.

Je leest onder bedenktijd hoe je aan ons kunt laten weten dat je een product wilt retourneren. Je kunt voor het retourneren gebruik maken van een modelformulier dat je hier kunt downloaden.

Producten die je niet kunt retourneren of ruilen:
– Gedownloade e-books;
– Gedownloade software;
– CD’s, DVD’s en software (CD-rom’s) waarvan de verzegeling is verbroken;
– Gepersonaliseerde producten;
– Losse tijdschriften
– Fysieke of digitale cadeaubonnen.

De kosten voor het retourzenden worden niet vergoed. Zorg er daarom voor dat het poststuk voldoende is gefrankeerd en goed is verpakt, zodat (verdere) beschadig wordt voorkomen. Gebruik bij voorkeur de originele verpakking waarin je het product hebt ontvangen. Voeg in de verpakking ook de pakbon toe en een notitie met daarin je gegevens (waaronder je e-mailadres) en ordernummer, zodat wij weten om welke order het gaat.

Retouradres
Vanuit Nederland en België kunt u het product terugsturen o.v.v. ‘Retouren’ en het ordernummer naar het volgende adres:
EDG Media
Eisma Businessmedia
o.v.v. Retouren + (ordernummer)
Niels Bohrweg 123
3542 CA Utrecht

Beschadigde producten vervangen
Ondanks dat wij zorgvuldig met je bestelling omgaan, kan het gebeuren dat deze beschadigd aankomt. In dat geval kun je een product retourneren. Neem daarvoor contact op met onze abonneeservice via 088 – 22 66 648 en abonnement@eisma.nl.

Als je een product hebt ontvangen dat niet het juiste product is of dat incompleet, beschadigd of defect is, dan is het mogelijk om een nieuw product te ontvangen. Laat dan eerst schriftelijk (per e-mail) aan ons weten dat je een product wilt ruilen. Je kunt hiervoor gebruik maken van een modelformulier dat je hier kunt downloaden.

Retourneer vervolgens eerst het product dat je wilt ruilen. Als het gaat om een ruiling, sturen wij je na ontvangst van je product per e-mail een unieke kortingscode t.w.v. het volledige aankoopbedrag inclusief de verzendkosten. Met deze kortingscode kun je het vervangende product bestellen in onze webshop. Vergeet bij het retourneren dus niet je e-mailadres op te geven.

Contactgegevens Abonneeservice Sign Benelux

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 9:00 uur tot 17:00 uur.

Telefoon: +31 (0)88 – 22 66 648
E-mailadres: abonnement@eisma.nl

Eisma Businessmedia BV
Klantenservice Sign Benelux / Sign.NL
Daalakkersweg 2-72
5641 JA  Eindhoven