Signnieuws

IT-bedrijf Incentro vraagt twee weken met een reclamecampagne aandacht voor verandering. Op elf masten langs de A4 is dan de ‘Ooit’ campagne te zien, met als boodschap: ooit verandert alles.

Incentro houdt er naar eigen zeggen van om lekker tegendraads te zijn. Daarom komt het IT-bedrijf met een twee weken durende billboardreclame op elf billboards van Ocean Outdoor langs de A4.

Verandering

De campagne deelt één boodschap: verandering. Met stellingen als ‘Ooit vroor het’ tot ‘Ooit hield je van zwarte piet’ vraagt het bedrijf aandacht voor verandering. “Incentro is bezig om de wereld van de reclame te veranderen. Door iedere keer op een andere manier onze uitingen te doen, schuren we tegen de geschiedenis en tradities die er niet meer zijn. Dit met de boodschap: veranderen moet, veranderen is goed. En IT is daar een onderdeel van”, aldus Rogier Duin, board member Incentro.

In onderstaand filmpje is te zien hoe deze campagne op de masten komt.

Inschrijven nieuwsbrief

Gerelateerde berichten

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.