Signnieuws

Het eerste Fespa Plein, vorige week tijdens de Interieur Collectie Dagen in Gorinchem, was volgens Fespa Nederland een succes.

Foto: Alex Kunst

De formule, waarbij een aantal bij Fespa Nederland aangesloten leveranciers en productiebedrijven zich gezamenlijk presenteren op een beurs van de eindklant, bleek aan te slaan. Aan deze editie van het Fespa Plein werd meegewerkt door Agfa, Van As print & sign, Tripa, Van Iwaarden, PPP en TVE. Zij lieten aan het publiek zien wat kan worden bereikt met het (gepersonaliseerd) beprinten van uiteenlopende materialen.

Vloer

De volledig uit ‘print’ opgetrokken stand trok veel bekijks van winkeliers, interieurontwerpers en projectinrichters. Met name de vloer met één grote afbeelding van 100 vierkante meter bleek een blikvanger. En dat digitale printtechnieken ook kleine oplages en afmetingen mogelijk maken, bleek voor veel bezoekers aan de stand een echte eye-opener.

Vervolg

Wat Fespa Nederland betreft, krijgt deze aanpak nu ook op beurzen van andere segmenten een vervolg, bijvoorbeeld in de auto-industrie.

In Sign+ Magazine nummer 7, dat in oktober verschijnt, een artikel over deze dagen in Gorinchem.

Inschrijven nieuwsbrief

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.