Signnieuws

Me Print & Sign uit Enschede maakt een diverse range aan outdoor signing, van lichtbakken en neonreclames tot gevelletters, allemaal in eigen productie. De crisis hakte er de eerste weken in bij de Tukkers.

“Wij hebben een online concept. Het is dus makkelijk te meten. We gingen van plusminus driehonderd, naar tussen de veertig en vijftig bezoekers per dag op de website”, vertelt directeur Peter Egberink. “Iedereen ging in de crisisstand. Voor ons betekende het dat de schil aan werknemers met een flexibel contract naar huis is gestuurd, want we zakten in korte tijd naar 30 procent van de orders. Opmerkelijk hoe snel zoiets gaat”, aldus Egberink.

Peter Egberink.

Produceren

Net zo verbaasd is hij dat het de laatste weken weer zo snel op gang is gekomen. “We zitten op 80 tot 85 procent aan orders en het aantal bezoekers op de site is zelfs hoger dan ooit. Een verklaring daarvoor? Het enige wat ik kan bedenken is dat mensen inzien dat je maar beter bij een producerend bedrijf kan zijn, in plaats van een reseller. Bedrijven die overal hun producten vandaan moeten halen, zijn heel erg afhankelijk. En als je afhankelijk bent, ben je kwetsbaar, zo is deze crisis wel gebleken.”

Lees meer in Sign+ Magazine 4 online.

Inschrijven nieuwsbrief

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.