Signnieuws

Wecycle probeert iets nieuws om het inleveren van kapotte spaarlampen te stimuleren. In 20 winkelcentra staan reclamezuilen die moppen tappen.

Op de zuilen zijn getekende energiezuinige lampen te zien. Wie op het scherm tikt van de interactieve zuil krijgt een mop gepresenteerd. De actie is onderdeel van de campagne om het inleveren van afgedankte energiezuinige lampen naar de Wecycle-bak in de supermarkt te stimuleren.

Interactief

ExterionMedia is de exploitant van de interactieve Wecycle-zuilen. Deze zuilen werden eerder door Wecycle ingezet met een game. Het ging daarbij om een swipespel waarmee deelnemers konden testen hoe goed zij afgedankte spaarlampen kunnen recyclen, door zo snel mogelijk de lampen in de inleverbak en de boodschappen in het winkelmandje te krijgen. De high score was landelijk en live zichtbaar.

De moppentappende zuilen zullen tot en met zondag 13 januari actief zijn.

Inschrijven nieuwsbrief

Gerelateerde berichten

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.