Signnieuws

Jonas De Bock, Maurice van Ginderen en Veerle van Haye zijn de winnaars geworden van de prijzen die zijn verloot onder de stemmers voor de Publieksprijs van Sign+ Award 2018. 

De afgelopen anderhalve maand kon zowel online als tijdens de vakbeurs Sign2Com in België op de vijftien genomineerde projecten voor de Sign+ Award 2018 worden gestemd voor de Publieksprijs. Dat is massaal gedaan, door maar liefst meer dan 2.100 personen.

Drie prijzen

Onder alle stemmers werden verschillende prijzen verloot. De drie winnaars zijn geworden:
Jonas De Bock, van Maxled uit Opwijk (BE). Hij wint een PME Legend leren weekendtas. Maurice van Ginderen, Plato Group uit Helmond (NL), hij wint een jaarabonnement op Sign+ Magazine. En Veerle van Haye, Voel uit Stekene (BE), ook zij krijgt een jaarabonnement op Sign+ Magazine.

Van harte gefeliciteerd! De organisatie neemt contact op met de winnaars en zorgt dat de prijzen op de goede plek terechtkomen.

Publieksfavoriet

Het project Mindfuck Logo Crossmarks won de Publieksprijs. Inzender Studio Schoot realiseerde, in samenwerking met enkele andere partijen, voor opdrachtgever Crossmarks een bijzondere, decoratieve weergave van hun logo in het interieur. De top 3 voor de Publieksprijs bestond verder uit, op 2: Boxer Union Jack door Van Essen Van Raay, en op 3: Kunstexpositie Bagageband ingezonden door PPP Nederland. In totaal werden meer dan 2.100 geldige stemmen uitgebracht voor de Publieksprijs.

Publieksfavoriet: Mindfuck Logo Crossmarks. Inzender Studio Schoot, gerealiseerd i.s.m. Sign Creative, Jeroen van de Wier. Ontwerpers: Kelly van Hattem en Pim van der Linden.

Alle stemmers, nogmaals dank voor het uitbrengen van jullie stem!

Inschrijven nieuwsbrief

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.