
Nog even wandelen langs BlowUp Art
Wandelen langs zes veelkleurige opblaaskunstwerken is nog mogelijk tot en met 28 mei tijdens de tweede editie van BlowUp Art in Den Haag. Lees verder →
Wandelen langs zes veelkleurige opblaaskunstwerken is nog mogelijk tot en met 28 mei tijdens de tweede editie van BlowUp Art in Den Haag. Lees verder →
X-Treme Creations, de specialist op het gebied van inflatables met kantoren in het Zaventem en Breda, heeft haar logo aangepast en een nieuwe website. Inflatable Dan is live on air. Lees verder →
De Dokkumer Vlaggen Centrale (DVC) en Signus Inflatables gaan een samenwerking aan. DVC wordt in 2016 naast leverancier ook reseller van de producten van Signus. Lees verder →
Publi-Air opende deze maand officieel de deuren in Parijs, Frankrijk. Hiermee is een volgende buitenlandse vestiging een feit. Lees verder →
Regelmatig maakt Publi-Air Nederland inflatables voor De Promoters, specialist in merk- en verkoopactivatie. Zoals onlangs een productvergroting van de nieuwe Chocomel mok: merkactivatie van een oer-Hollands merk in een Frans skigebied. Lees verder →
De Canal Parade Amsterdam telde ook dit jaar weer veel bont aangeklede boten. Verschillende boten waren voorzien van opblaasbare elementen, gemaakt door Publi-Air. Lees verder →
Levensmiddelenfabrikant PepsiCo Nederland ondersteunt de promotie en verkoop van haar producten met opblaasbare 3-D productvergrotingen. Lees verder →
Tijdens het International Film Festival Rotterdam was een bijzondere opblaasbare wolk te zien, gemaakt door Publi-Air. De 15 meter lange wolk werd gemaakt van dun, lichtdoorlatend doek dat gecombineerd met projectie en belichting zorgde voor een bijzonder effect. Lees verder →
Ter promotie van de eerste AH-to-go langs de snelweg produceerde Publiair een bijzondere inflatable bestaande uit 4 losse delen. Lees verder →
Publi-Air, producent van opblaasbare custom made reclameproducten, heeft sinds 1 augustus een vestiging in België. De Belgische markt werd voorheen vanuit Nederland benaderd. Lees verder →
In opdracht van Bunker Theaterzaken.nl maakte Publi-Air een opblaasbare versie van ‘het torentje’ in Den Haag, de werkplek van de premier. Het torentje is elke avond te zien bij De Wereld Draait Door in de politieke column van cabaretier Dolf Jansen. Dolf Jansen neemt tot… Lees verder →
Op 16 ontving Stichting Opkikker een reuzen opblaasbare kikker die zij hadden gewonnen bij de Publi-Air ‘Goede Doelen Actie’. De 5 meter hoge Opkikker is officieel overhandigd tijdens de Ambassadeursdagen, die dat weekend op Safaripark de Beekse Bergen zijn gehouden. Lees verder →
Setup Signing heeft voor en met Exact een EK-campagne ontwikkeld langs de A13 bij Delft. Een enorme raamvisual met regelmatig wisselende foto’s van supporters, 6.000 oranje vlaggetjes en een enorme voetbal trekken de aandacht. Lees verder →
In mei opende Publi-Air de deuren van haar vijfde internationale vestiging. Vanuit het nieuwe verkoopkantoor in München zal Publi-Air voortaan de gehele Duitstalige markt bedienen, maar ook Oostenrijk en Zwitserland. Lees verder →
Dit jaar bestaat Publi-Air 40 jaar en dat laat de specialist in opblaasbare reclame niet ongemerkt voorbijgaan. Het hele jaar staat in het teken van het jubileum en wordt gevierd met een scala aan activiteiten. Lees verder →