Signnieuws

Canon slaat de handen ineen met Stylink, een online platform op het snijvlak van creativiteit en commercie. Samen willen ze de mogelijkheden van digitaal printen voor uiteenlopende markten op de kaart zetten.

Canon en Stylink gaan inspirerende content over digitaal printen delen

De partners willen samen een brug vormen tussen creatieve professionals enerzijds en printbedrijven anderzijds. Zij gaan creatieve professionals – vormgevers, ontwerpers en stylisten – retailers, de verpakkingsindustrie en spelers in de markt voor mode en interieurdesign informeren over de toegevoegde waarde van digitaal printen. Dit gaan ze doen met gezamenlijke content en door het delen van innovaties op via beurzen, lezingen en events.

Invloedrijk

Anna Borsboom – trendwatcher, oprichter en hoofdredacteur van Stylink – besteedt in haar blogs, columns en achtergrondverhalen veel aandacht aan de steeds grotere rol van prints, graphics, illustraties en patronen. “Het grote voordeel van digitaal printen is dat het in allerlei omgevingen kan worden ingezet om de beleving van bezoekers en de consument te vergroten en hun band met een merk te versterken”, zegt Borsboom. “Prints, graphics, illustraties en patronen worden steeds invloedrijker in Nederlands design en interieur. Ik kijk ernaar uit om samen met Canon te laten zien welke mogelijkheden dit in allerlei sectoren te bieden heeft.”

Anna Borsboom – trendwatcher, oprichter en hoofdredacteur van Stylink – besteedt in haar blogs, columns en achtergrondverhalen veel aandacht aan de steeds grotere rol van prints, graphics, illustraties en patronen

Marktbehoeften

”Dankzij onze samenwerking met Stylink blijven we goed op de hoogte van veranderende marktbehoeften en weten we óók wat er bij de consument speelt. Dit stelt ons in staat om maatwerkoplossingen te ontwikkelen en de groei in de markt voor digitaal printen te stimuleren”, vertelt Nadine van Eeuwijk, Product & Application Business Developer van Canon.

Inspirerende content

Op de website van Canon is een showcasepagina ingericht waar Canon en Stylink inspirerende content over digitaal printen zullen delen. In het eerste artikel schetst Borsboom de kansen die digitaal printen biedt voor creatieven, brands, retailers en consumenten. “The sky is the limit!”

Inschrijven nieuwsbrief

Gerelateerde berichten

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.