Signnieuws

Tijdens Fespa 2018 laat Canon grafische ondernemers zien hoe haar grootformaat end-to-end productieoplossingen hen in staat stellen om nieuwe groeimogelijkheden te benutten.

Zo maken deze oplossingen de weg vrij voor diversificatie met nieuwe toepassingen of door de optimalisering van producten in het bestaande aanbod, aldus Canon.

Tijdens Fespa 2018 produceert de Océ Colorado 1640 live een reeks graphics en interieurtoepassingen.

Applicaties

Zo worden uiteenlopende oplossingen getoond voor rol-naar-rol en vlakbed printen, snijden en workflowautomatisering. Ook worden inspirerende voorbeelden gegeven van de vele toepassingen die met Canon-technologieën en -media mogelijk zijn: van traditionele signage en graphics tot woondecoratie en op maat gemaakte verpakkingen.

UVgel

Een van de technologische innovaties die Canon demonstreert, is de Océ Colorado 1640 rol-naar-rol printer, gebouwd op basis van Canon’s UVgel-printtechnologie. Ook kunnen bezoekers kennismaken met de veelzijdigheid van de Océ ColorWave 700 bij het printen op media met en zonder coating: van posters en banners tot behang. De imagePrograf PRO-4000 en TX4000 printers worden ingezet voor de productie van foto- en fine art-prints, POS en posters. En ook is er een demonstratie van nieuwe, waterbestendige Canon-media voor outdoor gebruik.

Océ Arizona

In de productiezone van haar stand met vlakbedprinters geeft Canon demonstraties van de 1280GT- en 6170XTS-modellen uit de Océ Arizona serie. De Océ Arizona 6170XTS-printer wordt getoond in een gestroomlijnde print-and-cut workflow met de Océ ProCut G3 XL-3200 snijtafel, waarmee verpakkingen in kleine oplagen worden geproduceerd.

Tijdens Fespa 2018 is Canon’s nieuwe printoplossing voor de Océ Arizona serie voor het eerst in Europa te zien. Hiermee kunnen klanten textuureffecten toevoegen aan decoratieproducten, verpakkingsprototypes en signage.

Decoratiematerialen

Verder kunnen bezoekers een woon-shop-passage ervaren die de rol van gerichte klantcommunicatie, promotionele graphics en decoratiematerialen laat zien als onderdeel van een fictieve campagne voor het cosmeticamerk ‘Elemental’. In de ‘shop’ worden toepassingen als vinylvloeren, wanddecoratie, verpakkingen, displaymeubelen en toonbanken getoond, terwijl in het ‘woon’-gedeelte laminaatvloeren, meubels, behang en keramische tegels zijn te zien.

Canon – hal 3.2, stand A40/B40

Inschrijven nieuwsbrief

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.