
TAG Outdoor en Hillenaar bundelen krachten
Hillenaar Outdoor en TAG Outdoor gaan een strategische samenwerking aan om onder meer ‘Programmatic Buying’ naar een hoger niveau te tillen. Lees verder →
Hillenaar Outdoor en TAG Outdoor gaan een strategische samenwerking aan om onder meer ‘Programmatic Buying’ naar een hoger niveau te tillen. Lees verder →
Bob en Ron Oosterhof spraken als kinderen af dat ze samen een bedrijf zouden starten. Inmiddels bestaat Oosterhof Sign Factory alweer 3 jaar. Lees verder →
Mehler Texnologies en Printable Technical Textiles bundelen hun krachten. Dit leidt tot het eerste duurzame schuifzeil gemaakt van gerecyclede grondstoffen en voorzien van SolidskinTec. Lees verder →
Heb jij een imponerende Digital Out of Home (DOOH)-reclame? Schrijf je dan vandaag nog in voor de Ocean Digital Creative Competition. Lees verder →
De bestedingen aan (Digitale) Out Of Home (OOH) reclame kwamen in 2022 op € 251 miljoen, meldt de branchevereniging Outreach. Dat is een groei van 34 procent ten opzichte van 2021. Lees verder →
Global Media & Entertainment wint de NS-concessie. Dit betekent dat Global ruim 370 digitale schermen op de 20 drukstbezochte stations toevoegt aan het DOOH-portfolio. Lees verder →
Clear Channel heeft de concessie voor 60 vrijstaande reclamevitrines in Leeuwarden gewonnen. De concessie heeft een looptijd van 10 jaar. Lees verder →
De Sizo group in Capelle aan den IJssel heeft met ingang van september Arto Buitenreklame uit Breda overgenomen. Lees verder →
Clear Channel heeft opnieuw de buitenreclameconcessie in Den Bosch gewonnen en mag ook de komende 10 jaar de reclamevitrines exploiteren. Lees verder →
JCDecaux Nederland en het Van Gogh Museum gaan samenwerken om meer zichtbaarheid te geven aan het Van Gogh Museum in Amsterdam. Lees verder →
Ddreklame kreeg de opdracht om de nieuwe huisstijl van leasebedrijf Alphabet, onderdeel van BMW, te vertalen naar de gevels van alle locaties. Lees verder →
Ddreklame vertaalde de nieuwe huisstijl Leasebedrijf Alphabet naar de gevels van alle locaties in Nederland. Lees verder →
Google biedt straks digitale buitenreclame aan via advertentieplatform Google Ads en gaat onder meer samenwerken met ClearChannel en JCDecaux. Lees verder →
Buitenreclamedoeken van Eneco in Rotterdam en Eindhoven zijn door blowUp media voorzien van duurzame coating die schadelijke stoffen in de lucht afbreekt. Lees verder →
In de eerste helft van 2022 is al voor 108 miljoen euro aan buitenreclame besteed, een groei van 73 procent t.o.v. van dezelfde periode in 2021. Lees verder →