
(D)OOH richting nieuw record
De omzetcijfers voor (D)OOH duiden op een nieuw record voor heel 2023. Digital is de grote driver achter die groei. Dat blijkt uit cijfers van Outreach, Lees verder →
De omzetcijfers voor (D)OOH duiden op een nieuw record voor heel 2023. Digital is de grote driver achter die groei. Dat blijkt uit cijfers van Outreach, Lees verder →
Drie reclamebedrijven en een beïnvloedingsexpert initieerden een experiment om aan te tonen dat buitenreclame menselijke keuzes onbewust beïnvloedt. Lees verder →
Ocean Outdoor heeft het contract voor de reclamemast in Leiden met 15 jaar verlengd. Eén zijde van de mast wordt voorzien van een verticale tuin. Lees verder →
In het tweede kwartaal van 2023 zijn de budgetten voor Out Of Home (OOH) reclame opnieuw flink gegroeid. Vooral ‘digital’ deed goede zaken, meldt branchevereniging Outreach. Lees verder →
Wayne Parker Kent kwam met een idee om zwerfafval tegen te gaan en mensen te helpen statiegeld te innen, door een verzamelpunt te koppelen aan een display en een ‘stelling van de dag’. Lees verder →
TBWA/NEBOKO is met twee prijzen de grote winnaar geworden van de derde editie van de Ocean Digital Creative Competition Amsterdam. Lees verder →
Om als signmaker succesvol te zijn, is het minstens zo belangrijk om goed op de cijfertjes te letten. Laurent Notermans van Notermans Buitenreclame beheerst alle disciplines. Lees verder →
Centercom Buitenreclame heeft de concessie Utrecht opnieuw gewonnen en exploiteert ook de komende vijf jaar 560 reclameborden. Lees verder →
Marc Bergers is per 1 maart gestart als Head of Product bij Clear Channel Nederland. Hij geeft leiding aan het digital en product team. Lees verder →
Hillenaar Outdoor en TAG Outdoor gaan een strategische samenwerking aan om onder meer ‘Programmatic Buying’ naar een hoger niveau te tillen. Lees verder →
Bob en Ron Oosterhof spraken als kinderen af dat ze samen een bedrijf zouden starten. Inmiddels bestaat Oosterhof Sign Factory alweer 3 jaar. Lees verder →
Mehler Texnologies en Printable Technical Textiles bundelen hun krachten. Dit leidt tot het eerste duurzame schuifzeil gemaakt van gerecyclede grondstoffen en voorzien van SolidskinTec. Lees verder →
Heb jij een imponerende Digital Out of Home (DOOH)-reclame? Schrijf je dan vandaag nog in voor de Ocean Digital Creative Competition. Lees verder →
De bestedingen aan (Digitale) Out Of Home (OOH) reclame kwamen in 2022 op € 251 miljoen, meldt de branchevereniging Outreach. Dat is een groei van 34 procent ten opzichte van 2021. Lees verder →
Global Media & Entertainment wint de NS-concessie. Dit betekent dat Global ruim 370 digitale schermen op de 20 drukstbezochte stations toevoegt aan het DOOH-portfolio. Lees verder →