
Best en Maij ontwikkelden nieuw ledscherm
Een digitaal ledscherm dat voldoet aan de strengste Duitse TÜV-norm voor attracties, is wat Robin Best en Annelieke Maij ontwikkelden. Lees verder →
Een digitaal ledscherm dat voldoet aan de strengste Duitse TÜV-norm voor attracties, is wat Robin Best en Annelieke Maij ontwikkelden. Lees verder →
Robin Best en Annelieke Maij ontwikkelden in de coronaperiode een ledscherm dat voldoet aan de strengste Duitse TÜV-norm voor attracties. Lees verder →
Clear Channel gaat de komende acht jaar 670 vrijstaande reclamevitrines en honderd digitale schermen in Eindhoven exploiteren. Lees verder →
Begin dit jaar hingen de posters van bouwmarkt Hornbach in zes grote steden opvallend ‘scheef’ in de abri’s. Passend bij het campagnethema ‘Het is niet slecht, want het is jouw project’. Lees verder →
De bestedingen aan (Digitale) Out Of Home reclame zijn in 2021 met 28 procent gegroeid. De grootste groei kwam voor rekening van digitale out of home (DOOH), aldus Outreach. Lees verder →
Ocean Outdoor Nederland heeft in Westfield Mall of the Netherlands The Unlimited – een interactief scherm van 28m² – geplaatst. Lees verder →
Clear Channel en Conservation International hebben de klimaattop aangegrepen voor de wereldwijde DOOH-campagne ‘Hear me while you can’. Lees verder →
De grauwe klauwier, bontbekplevier en andere onbekende vogels krijgen een half miljoen euro om zichzelf bekender te maken. De Vogelbescherming won dit bedrag in de Ocean Outdoor Digital Creative Competition Amsterdam. Lees verder →
De markt voor digitale buitenreclame groeide in het tweede kwartaal van 2021 met 109 procent ten opzichte van hetzelfde kwartaal in 2020. Lees verder →
De winnaar van de Formule 1-race komende zondag in Zandvoort lijkt bekend: Max Verstappen. Hollland Casino zet namelijk ‘Alles op Oranje’, zo toont een reuze roulette. Lees verder →
In het tweede kwartaal van 2021 zijn de bestedingen aan Out of Home reclame voor het eerst sinds de uitbraak van het coronavirus weer gestegen. Dit blijkt uit cijfers van Outreach. Lees verder →
Clear Channel Nederland mag de komende tien jaar de buitenreclame verzorgen voor de gemeente Almere. Het betreft zowel analoge reclame als digitale schermen. Lees verder →
DooH Solutions & Services heeft Sightcorp geselecteerd als leverancier op het gebied van analysetechnologie. Samen leveren zij doelgroepgegevens voor het DOOH-landschap in de Benelux. Lees verder →
Terwijl Diergaarde Blijdorp is gesloten voor publiek, zijn de dieren uit de Diergaarde live te bewonderen in het centrum van Rotterdam. Via livestreams zijn dieren te volgen op displays. Lees verder →
SignSellers gaat de uitrol van buitenreclame van Autodistribution uitvoeren. Komend jaar worden bij zo’n dertig grossiers en tientallen garagebedrijven reclame-uitingen aangebracht. Lees verder →