Signnieuws

Fespa houdt op dinsdag 2 maart om 11.00 uur opnieuw een ‘Coffee Break’-webinar. Centrale vraag: wat betekent het aanbod aan digitaal geprinte producten voor een Creative Branding Agency?

In deze sessie, die 45 minuten duurt, spreken Fespa’s technical support manager Graeme Richardson Locke én Bryan Edmondson van SEA in Londen. Laatstgenoemde maakt veel gebruik van creatief op maat gemaakt drukwerk. SEA werkt voor tal van bekende merken een duidelijk doelgericht ontwerp, verwoord door verfijnde typografie, grafische afbeeldingen en fotografie. Besproken zal worden hoe print een sleutelrol speelt in hoe deze berichten fysiek en gedenkwaardig worden gemaakt.

Creatief bureau

In het webinar zal bekeken worden wat een creatief bureau als SEA nodig heeft in de toeleveringsketen voor drukwerk om de zekerheid te bieden dat ze opwindende, duurzame en nuttige resultaten zullen leveren. Bryan Edmondson is een Britse grafisch ontwerper en oprichter van het gerenommeerde ontwerpadviesbureau SEA. Hij richtte SEA op in 1996 en de studio bouwde al snel een reputatie op vanwege zijn werk op het gebied van merkidentiteit en strategie en voor een onberispelijke standaard van art direction. SEA heeft de afgelopen 20 jaar in verschillende sectoren gewerkt, van luxe- en lifestyle-merken tot culturele instellingen die op zoek zijn naar overzichtelijke communicatie en transformatie door middel van design.

Inschrijven

Meld u hier aan voor het gratis webinar.

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.