Hypsos, gespecialiseerd in 3D communicatie, introduceert een nieuwe identiteit. Het bureau is de afgelopen jaren uitgegroeid tot een internationaal creatief bedrijf met vestigingen in London, Soesterberg, Moskou, Dubai en Hong Kong. In de nieuwe identiteit moet het DNA van Hypsos direct wereldwijd voor iedereen herkenbaar zijn.
Hypsos is THINK – DESIGN – MAKE. Het zijn de drie pijlers waarop de nieuwe manier van werken rust: het creatief vertalen van de boodschap naar 3D- of live communicatie, waarbij de uikomst value for money oplevert. Hiermee wordt uitgedragen dat een enorme kennis en ervaring is opgebouwd gedurende het bijna honderdjarig bestaan van de organisatie; van display tot experience center en van stand tot visitor attraction.
Deze kennis wordt nu aangeboden in een dienstverlening die is opgesplitst in Think – Design – Make. Zodat opdrachtgevers beter ter zijde worden gestaan met het ontwikkelen van sterke concepten. Of juist met verrassende ontwerpen. Of met het managen en realiseren van 3D-projecten.
De ontwikkeling van de merkstrategie van Hypsos en de vertaling daarvan in alle mediavormen, die over alle vestigingen wereldwijd worden uitgerold, zijn ontwikkeld door het designbureau van Hypsos in Londen.