Signnieuws

Sign2Com, de tweejaarlijkse vakbeurs voor visuele communicatie en signage, viert van 9 tot en met 11 september 2012 zijn tiende verjaardag in Kortrijk. De beurs organiseert diverse randactiviteiten en verwelkomt voor het eerst tal van spelers uit de reclame-, media- en communicatiewereld.

Tijdens de beurs zijn, naast exposanten zoals Barco Dzine, Livedots, Roland DG, Plantin, Igepa en Spandex, diverse seminars en presentaties. Zo verzorgt Febelgra (de beroepsvereniging van de Belgische grafische industrie) twee presentaties over Fespa en X-treme Creations. Daarnaast heeft Aucliff International het over led-signalisatie en is er aandacht voor MediaSpecs, de online database en zoekmachine voor het complete Belgische medialandschap. De volledige lijst van seminars is binnenkort te raadplegen op www.sign2com.com.

Creatieve inspiratie

Op de beurs zijn bij verschillende exposanten creatieve uitspattingen te bewonderen. JC Decaux stelt innovatieve affichecreaties voor, Holocube en Feniks verbazen met hologramcreaties & interactieve videotoepassingen, de studenten van Howest laten hun print & packaging en digitale creaties los op de bezoeker en ook de Creative Club of Belgium (CCB) toont creatief werk. Als eye-catcher ontwerpt graffiti-artiest Steve Locatelli een graffitiwall tijdens de beurs en kan men hem dus live aan het werk zien.

Inschrijven nieuwsbrief

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.