Signnieuws

SGIA maakt zich op voor haar grote show in the Big Easy, New Orleans. Daar wordt van 7 t/m 9 oktober 2009 de SGIA Expo gehouden. Via de website kan men zich voorregistreren, een ‘sneak preview' van nieuwe producten krijgen en virtueel het beursbezoek plannen.

De SGIA Expo is het grootste event op het gebied van digitaal printen en zeefdrukken in de Verenigde Staten. Vanwege het wereldwijde netwerk van de Specialty Graphic Imaging Association (SGIA) – meer dan 4.000 aangesloten bedrijven en leveranciers, afkomstig uit meer dan 80 landen – heeft deze vakbeurs van oudsher een sterk internationaal karakter. Talloze seminars op het gebied van grootformaat digitaal printen en zeefdruk (ook op textiel), afwerking en applicatie omlijsten het beursprogramma.

 

Op de SGIA homepage kan via de ‘New Products' sectie worden gevolgd welke nieuwe producten zullen worden getoond in het Ernest N. Morial Convention Center in New Orleans. Er zal een regelmatige update plaatsvinden op basis van informatie die standhouders aanleveren. Wie nu al zijn bezoek aan de beurs in New Orleans wil plannen of gewoon online wil rondneuzen langs verschillende noviteiten, kan gebruik maken van de Virtual Trade Show. Ook oproepbaar via www.sgia.org, trefwoord: VTS.

Webinar
Op 30 september 2009, om 2.00 PM Eastern Time, zal een Preview Webinar voor de 2009 SGIA Expo worden gehouden. Deze bijeenkomst, die wordt geleid door Dan Marx, de vice-president van SGIA Markets & Technologies, zal ingaan op trends in de industrie, de lancering van nieuwe producten en benadrukt de vele mogelijkheden om tijdens de SGIA Expo te netwerken en kennis te vergaren. Voor meer details en om te registeren ga naar www.sgia.org, trefwoord: Webinar.

SGA Expo, 7 t/m 9 oktober 2009
Ernest N. Morial Convention Center
New Orleans, Louisiana (VS)

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.