Signnieuws

Zaterdag 5 februari was de Cauberg in Valkenburg het decor voor de Red Bull Crashed Ice World Championship. Weken van voorbereiding waren nodig om deze downhill cross op de schaats mogelijk te maken. Blik op Sign tekende voor de branding.

Na de opening van het Red Bull Crashed Ice 2011 seizoen in München waren de ogen gericht op Valkenburg. Niet zo vreemd als men bedenkt dat daar de enige ‘berg' ligt die Nederland rijk is. Twee weken lang is met man en macht gewerkt om een kunstmatige downhill (45 meter hoge startlijn) ijspiste van 390 meter lengte vol hindernissen te maken.

Brandingplan
In november vorig jaar begonnen de voorbereidingen al voor Blik op Sign. Het brandingplan de Red Bull Crashed Ice World Championship is een internationaal bepaald beeld aangezien, naast Valkenburg, ook de steden Munchen, Moskou en Quebec worden aangedaan.

Valkenburg-stijl
Naast het reguliere signwerk, mocht Blik op Sign dit jaar ook de complete look and feel ontwerpen in de Valkenburg-stijl, met daarin verwekt zelfs de complete grotten van de Cauberg. Binnenkort op de site van Blik op Sign meer foto's van deze klus, zo is beloofd.

De signs op en om de track waren in iedergeval duidelijk te zien tijdens de uitzending van RTL7 op zaterdag 5 februari. Klik hier voor alle gerelateerde video's op de Red Bull-site van dit spectaculaire live event.

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Gerelateerde berichten

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.