
BNO onderzoekt impact AI op ontwerpsector
Om inzicht te krijgen in de invloed van kunstmatige intelligentie op de designpraktijk heeft de BNO aangesloten ontwerpers en bureaus bevraagd over gebruik en impact van AI-tools. Lees verder →
Om inzicht te krijgen in de invloed van kunstmatige intelligentie op de designpraktijk heeft de BNO aangesloten ontwerpers en bureaus bevraagd over gebruik en impact van AI-tools. Lees verder →
Coca-Cola heeft een nieuwe smaakvariant gelanceerd – Coca-Cola 3000 Zero Sugar – waarvan zowel smaak als het ontwerp van het blikje is ontwikkeld met behulp van kunstmatige intelligentie (AI). Lees verder →
‘Ik zie kansen voor Artificiële Intelligentie (AI) in de signbranche’. Dat was afgelopen periode de stelling op Sign.NL. De overgrote meerderheid van respondenten verwacht er veel van. Lees verder →
Programma’s die gebruikmaken van Artificiële Intelligentie (AI) kunnen illustraties creëren, reclamecampagnes bedenken en teksten schrijven. Is het een kans of een bedreiging voor de signmaker? Lees verder →
De kop ‘Harder, Better, Faster, Stronger’ verwijst naar een hit van Daft Punk dat werd gebruikt bij de introductie van de Q-Line met BHS180, de next step op het gebied van digital finishing, bij Zünd. Het zegt alles. Automatisering en robotisering rukken op. Lees verder →
Coca-Cola nodigt digitale artiesten uit om ‘echte magie te creëren’ met behulp van een nieuw AI-platform. De mooiste kunstwerken worden getoond op digitale billboards in New York en Londen. Lees verder →
Hoe kun je Virtual Reality inzetten voor jouw branding? Op 15 maart wordt op Sign & Print Expo inzichtelijk gemaakt hoe digital en design sleutelelementen zijn voor de toekomst. Lees verder →
PPDS werkt samen met een aantal technologiegiganten om een nieuwe door kunstmatige intelligentie (AI) aangedreven digital signage-oplossing te creëren voor de retail. Lees verder →