Signnieuws

Een reusachtige robothand greep bijna letterlijk de aandacht van passerende automobilisten. In opdracht van Rexona heeft JCDecaux Innovate acht vitrines uitgerust met deze opvallende uiting.

De 2.70 meter hoge en 1.50 meter brede uiting trok, naast zijn formaat, ook de aandacht dankzij de ingebouwde led-verlichting, die de futuristische uitstraling verder versterkte.

Future ready
De robothand hield een mega-deodorantbus van Rexona vast. Deze Spectacular speelde in op de payoff 'future ready protection', waarmee aandacht werd gevraagd voor Rexona Men.

JCDecaux heeft haar objecten al meermalen voorzien van 3D decoratie. Deze RoDeo was echter de eerste 3D-uitvoering op een vitrine.

De campagne met de Rexona Robothand liep in april en werd mede mogelijk gemaakt door Unilever/Rexona, de mediabureaus Kinetic en Mindshare en JCDecaux Innovate.

 

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.