
Opvallend billboard Londen bekroond
Het opvallende billboard The Kensington van JCDecaux in Londen is bekroond als ‘Best Original Digital Billboard’ tijdens de Daily DOOH Gala Awards. Lees verder →
Het opvallende billboard The Kensington van JCDecaux in Londen is bekroond als ‘Best Original Digital Billboard’ tijdens de Daily DOOH Gala Awards. Lees verder →
Een abri van JCDecaux bij het Centraal station in Amsterdam kreeg onlangs een tropisch tintje, ter introductie van de tropische Coconut Latte van Nescafé. Lees verder →
OV-reizigers en winkelend publiek in Amsterdam, Rotterdam en Den Haag konden vorige week kennismaken met twee oosterse geuren van Rituals in verschillende abri’s en mupi’s. Lees verder →
De herfstcollectie van G-star Elwood werd onlangs geïntroduceerd met een opvallende bestickering op het Rotterdamse metrostation Beurs. Lees verder →
De eten-bestelsite Thuisbezorgd.nl heeft de primeur met een Total View Veerpont, de eerste veerpont die door buitenreclame-exploitant JCDecaux en GVB is ingezet als reclamedrager. Lees verder →
JCDecaux introduceert vervoersreclame op het water door de veerpont tussen Amsterdam Centraal en Amsterdam Noord in te zetten als reclamedrager. Lees verder →
De tramroulette, die Holland Casino eerder dit jaar organiseerde op een tramhalte en in een tram in Amsterdam, heeft vier bronzen Leeuwen gewonnen tijdens Cannes Lions. Lees verder →
Om spelers en aanhangers van Feyenoord te feliciteren met het landskampioenschap, rijdt in Rotterdam een speciale kampioenstram rond. Lees verder →
De Lama’s zijn terug van weggeweest en verzorgen in november drie shows in de Ziggo Dome. In Amsterdam rijdt een speciale ‘Lama’s’-Tram rond, soms met bijzondere controleurs. Lees verder →
Even een gokje wagen tijdens het wachten op de tram? Holland Casino toverde onlangs een tram en een abri om tot levensgrote roulettetafel: Tram Roulette. Lees verder →
JCDecaux introduceert 25 dubbelzijdige digitale Mupi’s op straat, in de centra van grote steden. Hiermee wordt het digitale Mupi-netwerk Métropole verder uitgebreid. Lees verder →
In Utrecht zijn tien reclamepanelen voorzien van een luchtkwaliteitssensor. Hiermee krijgen inwoners en bezoekers inzicht in de actuele luchtkwaliteit in de Domstad. Lees verder →
Voor de introductie van de Peugeot Expert werden drie vakmensen gevraagd hun kunnen te etaleren. Een stukadoor, metaalbewerker en tegelzetter creëerden elk een uniek billboard. Lees verder →
Pizzaketen Domino’s heeft een nieuwe feature: iedereen kan op elke plek pizza laten bezorgen, ook in het park of op het strand. De buitenreclamecampagne werd afgetrapt op Texel. Lees verder →