Signnieuws

JCDecaux Nederland en het Van Gogh Museum hebben een samenwerkingsverband gesloten om meer zichtbaarheid te geven aan het Van Gogh Museum in Amsterdam. De samenwerking ging van start met buitenreclame voor de tijdelijke tentoonstelling Kleur als Taal.

De eerste buitenreclamecampagne stond in het teken van de tentoonstelling Kleur als Taal.

Tot in ieder geval 2024 zal het buitenreclamebedrijf nauw bij het museum betrokken zijn als partner met als doel mensen te inspireren met het werk en leven van Vincent van Gogh en zijn tijdgenoten. Door middel van Abri’s, Mupi’s en digitale buitenreclame zullen de exposities in het Van Gogh Museum de inwoners en bezoekers van Amsterdam niet ontgaan.

Kleur als taal

De eerste buitenreclamecampagne stond in het teken van de tentoonstelling Kleur als Taal, die een overzicht geeft van het werk van de kunstenaar Etel Adnan. In de tentoonstelling, die tot en met 4 september in het Van Gogh Museum te zien was, gaan haar kleurrijke kunstwerken de dialoog aan met meesterwerken van Vincent van Gogh en worden parallellen zichtbaar tussen de kunst van Van Gogh en Adnan.

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.