Signnieuws

De eten-bestelsite Thuisbezorgd.nl heeft de primeur met een Total View Veerpont, de eerste veerpont die door buitenreclame-exploitant JCDecaux en GVB is ingezet als reclamedrager.

Thuisbezorgd.nl valt op met een feloranje vaartuig met haar kenmerkende logo en megagrote branding, aangebracht op de veerpont die vaart tussen Amsterdam Centraal en Amsterdam Noord.

Eyecatcher

“Wij zijn trots de eerste commerciële adverteerder te zijn op de Amsterdamse pont. Het is een absolute eyecatcher die dagelijks door tienduizenden Amsterdammers wordt gebruikt en een mooi moment om onze boodschap te communiceren dat Thuisbezorgd.nl de makkelijkste en leukste manier is om eten te bestellen”, aldus Dionne van der Woord namens Thuisbezorgd.nl.

Pilot

JCDecaux en GVB werken in Amsterdam reeds samen omtrent trambestickering en introduceerden onlangs een pilot voor vervoersreclame te water. De Total View Veerpont van Thuisbezorgd.nl vaart tot en met 1 november tussen Amsterdam Centraal en Amsterdam Noord en is het resultaat van een samenwerking tussen Takeaway.com, Out of Home Masters, GVB en JCDecaux.

Inschrijven nieuwsbrief

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.