Signnieuws

Hypsos in Soesterberg heeft een nieuw concept ontwikkeld om de oplopende leegstand in winkelcentra terug te dringen en daarmee de winkelomgeving aantrekkelijk te houden: shopvertising.

De leegstand van winkelpanden neemt in diverse winkelcentra fors toe. Dat is niet alleen vervelend voor de eigenaar van het pand, maar heeft ook gevolgen voor de uitstraling van de winkelomgeving.

Shopvertising
Met het nieuwe concept 'Shopvertising' wil retailspecialist Hypsos de uitstraling van de leegstaande panden omzetten naar een denkbeeldige winkel. In of op deze denkbeeldige winkel wordt duidelijk gemaakt dat de ruimte te huur komt/is, maar worden ook realistische winkelconcepten gepresenteerd waardoor potentiële huurders zich een beter beeld van de
mogelijkheden van de beschikbare locatie kunnen vormen.

De etalageruimtes kunnen ook worden ingericht als satellietlocaties voor de grote formules die daarmee de passanten prikkelen en verwijzen naar elders gevestigde winkels.

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.