Signnieuws

Crea & Artiva was voor verschillende klanten actief in het ontwikkelen van communicatieconcepten voor de AutoRai. Opvallend was de Flower Power stijl van de Renault-stand, vanwege het 50-jarig bestaan van de Renault 4.

Van de Renault 4 zijn inmiddels ruim 8 miljoen exemplaren gebouwd. De presentatie in Flower Power stijl zorgde voor een groot contrast met andere stands, wat veel bezoekers trok.

  

Carculator
De Carculator stond centraal op de merkneutrale stand van Pon Automotive. Dit is een online tool waarop consumenten kunnen berekenen hoeveel voordeel ze met een ‘groene' auto kunnen halen. Het ‘groene' ontwerp van de stand is ruimtelijk, transparant en fris. Centraal in de stand stond de O² bubbel, een luchtbel met gezuiverde lucht waarin de bezoeker kon ervaren hoe het is om zuivere lucht in te ademen.

Pioneer strak
Pioneer pakte uit met de jongste innovaties op het gebied van car entertainment en navigatie. Een innovatieve en trendy stand kon daarom niet uitblijven. Crea & Artiva ontwikkelde een ruim 200m² strak vormgegeven stand waar bezoekers de nieuwste producten konden beluisteren en proberen.

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Gerelateerde berichten

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.