Signnieuws

Wie zich presenteert als specialist moet die belofte ook waarmaken. Tot die wijze les kwam de Letterspecialist uit Son en Breugel. Het roer ging om. Bij de jubilaris (het bedrijf bestaat dertig jaar) werd meer aandacht besteed aan de marketing, ging de sales op de schop, kreeg de website een opknapbeurt en werd flink geïnvesteerd in het vinden en opleiden van goed personeel.

Frank van Dooren.

De Letterspecialist in Son en Breugel maakte drie jaar terug onder leiding van mede-eigenaar John Burgmans een kwaliteitsslag op het gebied van sales. En passant werd de website opgefrist en investeerde het bedrijf in het vinden en opleiden van nieuw personeel. Deze impulsen zorgden voor een flinke groei. Directeur Frank van Dooren was dolblij met de aanwas van alle nieuwe klanten die al deze vernieuwingen met zich meebrachten. Van Dooren: “Wie zich presenteert als specialist moet die belofte ook waarmaken en de bijbehorende kwaliteit blijven leveren, willen klanten bij je terugkeren.”

Lees hier het volledige artikel (dat ook in Sign+ Magazine nr. 1-2022 staat):
De Letterspecialist: belofte maakt schuld

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.