Signnieuws

Exposure Company mikt op ‘groen ondernemerschap’ en heeft daarom een complete lijn van gerecyclede en PVC-vrije materialen ontwikkeld. “Dat is de toekomst.”

“Eerlijk is eerlijk, we hebben er wat tijd voor nodig gehad, maar eindelijk hebben we een assortiment aan materialen samen kunnen stellen waar we echt trots op zijn en ook echt als een vervanger voor de ‘traditionele’ materialen zien. Wij zijn ervan overtuigd dat dit de toekomst in grootformaat print wordt”, aldus Arjan Maas.

PVC-vrij

Steeds meer nieuwe materialen zijn gevrijwaard van pvc. Lange tijd waren deze materialen geen goede vervangers door een kortere levensduur of problemen met de bewerkbaarheid van het materiaal. “Na een lange zoektocht bij diverse Europese fabrikanten heeft Exposure Company nu een complete eco-lijn voor zowel binnen- als buitengebruik”, aldus Maas.

Verduurzaming

De nieuwe duurzame lijn bevat uitsluitend materialen zonder pvc: spandoeken, textieldoeken, peesdoeken, vloerbedekking en folie. “Voor langdurig gebruik of kortstondige acties en branding. Een grote stap in de verduurzaming is het gebruik van 100 procent gerecyclede PET-flessen voor vlaggenstof en decodoeken. Samen gaat het lukken! De uitstraling, eigenschappen en levensduur zijn vergelijkbaar met de oude materialen en de kosten zijn nauwelijks hoger. Eigenlijk dus geen reden meer om niet over te stappen”, besluit Maas.

Grootformaat

Exposure Company levert en monteert al jaren grootformaat print aan onder andere standbouwers, retail, festivals, events en de bouw. Het bedrijf is bekend door grote projecten zoals het Amstel Hotel, Fashion Week en het hoofdgebouw Provincie Zuid-Holland in Den Haag, Booking.com en meer.

Inschrijven nieuwsbrief

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.