Signnieuws

‘We Take Care’, met dit thema presenteert de Filmolux Group haar nieuwe look & feel voor het eerst op de komende Fespa in München. Vanaf nu werkt de Filmolux verkooporganisatie nauwer samen binnen Europa.

Met de nieuw ontworpen huisstijl en het leidende principe ‘We care’ illustreert de Filmolux Group de stap om nauwer samen te werken binnen de verschillende Europese locaties. Bovendien is het bedrijf – als sparringpartner voor zijn klanten – nog meer gericht op individuele oplossingen, diensten en milieuvriendelijker producten.

Neschen Coating

Filmolux opereert vanuit Duitsland, de Benelux, Italië, Oostenrijk en Frankrijk. De inzichten verzameld uit de individuele marktvragen binnen elk land, zorgen ervoor dat Filmolux snel kennis heeft van de ontwikkelingen en trends in de branche. Met de fabrikant Neschen Coating GmbH als moederbedrijf, heeft Filmolux een achtergrond met meer dan 130 jaar ervaring in de productie van zelfklevende films en grafische media.

Kunstmuseum

Op Fespa, die dit jaar plaatsvindt in München van 14 tot 17 mei, toont Filmolux voor de eerste keer de nieuwe huisstijl. Met de tentoonstelling ‘Het Museum’ zet Filmolux – samen met Neschen Coating – het concept van de voorgaande jaren voort. De presentatie dit jaar, een kunstmuseum, toont verschillende soorten kunstwerken, die zijn gemaakt met behulp van Neschen en Filmolux-producten. Opgenomen in de kunstdisplays zijn bijvoorbeeld textiel uit het Filmolux-stoffenportfolio.

Filmolux en Neschen Coating, hal A5 – stand G2

Inschrijven nieuwsbrief

Gerelateerde berichten

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.