Zaterdag 1 mei is de officiële opening van de World Expo 2010: 'Better City – Better Life'. Hypsos, gespecialiseerd in 3D communicatieprojecten, tekende voor maar liefst vier paviljoens op de komende wereldtentoonstelling in Shanghai.
Ruim twee jaar lang was Hypsos onderdeel van het ontwerpteam van het 14.000 vierkante meter grote Urbanian, dat geldt als één van de meest prestigieuze paviljoens op het Shanghai World Expo.
Hong Kong Connect
Hypsos werkte ook aan het Hong Kong Pavilion in de Urban Best Practices Area. In dit hightech paviljoen wordt smart card technologie toegepast en geïllustreerd op led-wanden en grote touchscreens.
Johnson & Johnson
Ook realiseerde het bedrijf een presentatie voor Johnson & Johnson in het USA paviljoen. Op een aantal 3D monitoren worden verschillende aspecten van J&J vertoond en in een interactief deel van de presentatie kunnen bezoekers middels sms-berichten ervoor zorgen dat J&J ergens in China voor 'extra care' zorgt.
UITPVoor de International Organization of Public Transport heeft Hypsos een fraai paviljoen ontworpen en gerealiseerd. Voor deze organisatie, die wereldwijd openbaar vervoer en duurzame vormen van transport promoot, is een heuvelachtig landschap voorgesteld waar leden van deze organisatie hun boodschap in Shanghai uitdragen.
De wereldtentoonstelling wordt van 1 mei t/m 31 oktober gehouden in Shanghai en verwacht rond de zeventig miljoen bezoekers te ontvangen.