Signnieuws

Voor innovatieve toepassingen zul je bij Publistrada in het Limburgse Vaesrade nooit vergeefs aankloppen. “Ik heb dermate veel ideeën dat ik er ‘s nachts niet van slaap”, zegt ‘dreamqueen’ Linda Chiaradia van het signbedrijf.

‘Dreamqueen’ Linda Chiaradia van Publistrada, The Dream Factory’. Foto: Jean van Pol

Bij binnenkomst in de grote bedrijfshal van Publistrada valt het oog meteen op een roodgekleurd zwevend buizenstelsel. “In deze zogeheten ‘droombuizen’ kan de klant als het ware al zijn dromen en ideeën kwijt die wij vervolgens waarmaken. Want de mogelijkheden bij ons zijn eindeloos”, zegt Linda Chiaradia, op wiens visitekaartje in plaats van Managing Director in de nabije toekomst ‘Dreamqueen’ zal staan. Met ‘Publistrada, The Dream Factory’ staat zij dan aan het hoofd van haar eigen ‘dreamteam’, zoals zij dat zelf noemt.

Familiebedrijf

Sinds 2015 staat Linda aan het roer van het in 1955 door haar Italiaanse schoonvader Oscar Chiaradia opgerichte familiebedrijf. Gestart als reclamebureau, specialiseerde de onderneming zich daarna al snel in autobelettering. Vandaar ook de naam Publistrada, wat zoveel betekent als ‘publiciteit op de straat’, verduidelijkt Linda, wiens echtgenoot Remo directeur is van het naastliggende standbouwbedrijf Chiaradia Exhibitions

Toen Linda – van huis uit IT-specialist –  in 2015 bij Publistrada kwam werken, zag zij meteen volop mogelijkheden om zich met het bedrijf te onderscheiden binnen de signbranche. Hoe? Lees de uitgebreide reportage in Sign+ Magazine nummer 5-2021.

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.