
Notermans onderneemt creatief en slim
Om als signmaker succesvol te zijn, is het minstens zo belangrijk om goed op de cijfertjes te letten. Laurent Notermans van Notermans Buitenreclame beheerst alle disciplines. Lees verder →
Om als signmaker succesvol te zijn, is het minstens zo belangrijk om goed op de cijfertjes te letten. Laurent Notermans van Notermans Buitenreclame beheerst alle disciplines. Lees verder →
Printable Technical Textiles zet met hun SolidskinTec een nieuwe standaard op het gebied van levensduur van een print onder zware omstandigheden. Lees verder →
Onlangs Aba Reklame na 25 jaar trouwe dienst afscheid van een Zünd-snijplotter. “De nieuwe S3 kan met behulp van het ICC-camerasysteem snel schoon snijden.” Lees verder →
Als startend signbedrijf is het vaak lastig om meteen voet aan de grond te krijgen. Dan helpt het als je een grote organisatie achter je hebt staan. Levend bewijs daarvan is Blueprint Visuals. Lees verder →
Cre8 printing ambitions uit Gronau bewerkt al sinds 2008 gedigitaliseerde HQ-fotokunstveredeling voor de Nederlandse en Duitse woninginrichtingsmarkt. Lees verder →
FDM Print Group maakt een onstuimige groei door. Franky De Meyer stapte recent ook in de productie van soft signage. De aanschaf van de Avinci CX3200 past in deze strategie. Lees verder →
Voor innovatieve toepassingen zul je bij Publistrada nooit vergeefs aankloppen. “Ik heb dermate veel ideeën dat ik er ‘s nachts niet van slaap”, zegt ‘dreamqueen’ Linda Chiaradia van het signbedrijf. Lees verder →
LBS bestaat tien jaar. Het landelijk opererende bedrijf in Sliedrecht focust op restyling en branding van gebouwen en showrooms. Lees verder →