Signnieuws

Pixia wordt de distributiepartner van Kavalans PVC-vrije portfolio in de Benelux en Duitsland. De Nederlandse leverancier van grootformaat media en folies lanceert het gamma deze week tijdens Sign & Print Expo in Gorinchem (22 tot en met 24 maart).

Volgens Jeroen van Dortmont, managing director van Pixia, biedt de samenwerking met Kavalan een enorme kans voor de klanten van Pixia om milieuvriendelijker te werken.

Tijdens deze beurs wordt op de stand van AGFA onder meer een demonstratie gegeven van het printen op Kavalan Sunlight Weldable. Pixia heeft een grotere focus op de banner- en textielmarkt en omschrijft dit als het ‘perfecte moment’ om met Kavalan samen te werken en meer klanten toegang te bieden tot milieuvriendelijke materialen. De Kavalan Eco-Calculator was voor Pixia een bijzonder aantrekkelijke waardepropositie, dankzij de mogelijkheid om de eco-besparingen van Kavalan-producten meetbaar, vergelijkbaar en toegankelijk te maken.

Milieuvriendelijker

Jeroen van Dortmont, managing director van Pixia, licht toe: “Kavalan betekent een enorme kans voor ons en onze klanten. Mensen zijn zich steeds meer bewust van hoe we met onze planeet omgaan en zoeken naar manieren om milieuvriendelijker te zijn. Naast het feit dat het een geweldig product is, is een grote kracht van Kavalan de data die gebruikers in staat stelt om hun impact te meten en echt een verhaal te vertellen over het verschil dat ze maken voor de planeet. Kavalan loopt ver voor op de concurrentie, en dat werkt voor ons – wij willen ook voorlopen op de concurrentie.”

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.