Signnieuws

Technologie en creativiteit ontmoeten elkaar van 4 t/m 6 november, tijdens de Viscom Düsseldorf. De beurs wil inspiratie bieden op het totale terrein van Visuele Communicatie.

Foto: Behrendt & Rausch Fotografie
Foto: Behrendt & Rausch Fotografie

Van klassieke reclametechnologie via digitaal printen en digital signage tot POS-media; verdeeld over zes themawerelden presenteert Viscom Düsseldorf de innovaties op het gebied van visuele communicatie. De zes thema’s zijn: grootformaat print, signmaking, digital signage, object design, POS-display en POS verpakking.

Inspiratie

Iedereen die op zoek is naar inspiratie kan terecht in de ‘Viscom world of inspiration’. Een speciaal gedeelte van de beurs ingericht met ideeën en gerealiseerde projecten die inspiratie moeten bieden, variërend van printtechnologie, inkten, substraten en product highlights. Maar ook met inspiratie voor het inrichten van de winkelvloer, object ontwerp, lichttechnologie en digital signage.

Randprogramma

viscom2015-teaser-rahmenprogramm-awards2015Viscom biedt naast de beursvloer een uitgebreid randprogramma, met lezingen en verschillende awards. Zo zal op de Viscom-woensdag digitalisering een belangrijk onderwerp zijn, met een lezing over ‘hoe digitaal zal de toekomst zijn’. Maar ook meer over augmented reality en hoe je met digitale prints een interieur kan transformeren (vrijdag).

Kijk hier voor het randprogramma.

Inschrijven nieuwsbrief

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.