
PPDS werkt samen met Grassfish
PPDS, leverancier van professionele displays, gaat samenwerken met Grassfish, aanbieder van In-store Experience Management-platforms. Lees verder →
PPDS, leverancier van professionele displays, gaat samenwerken met Grassfish, aanbieder van In-store Experience Management-platforms. Lees verder →
Remco Veenbrink kwam op het idee via de werking van een lasbril. Als die effectief reageert op licht dan moet dat toch ook met ramen kunnen? Na vijf jaar ontwikkeling is daar: VideowindoW. Lees verder →
In het tweede kwartaal van 2023 zijn de budgetten voor Out Of Home (OOH) reclame opnieuw flink gegroeid. Vooral ‘digital’ deed goede zaken, meldt branchevereniging Outreach. Lees verder →
Ocean Outdoor heeft drie grootformaat digitale schermen geplaatst in winkelcentra van Wereldhave in Dordrecht, Capelle aan den IJssel en Hoofddorp. Lees verder →
De kop ‘Harder, Better, Faster, Stronger’ verwijst naar een hit van Daft Punk dat werd gebruikt bij de introductie van de Q-Line met BHS180, de next step op het gebied van digital finishing, bij Zünd. Het zegt alles. Automatisering en robotisering rukken op. Lees verder →
Als we marketing- en reclamebureau Dentsu mogen geloven, ziet de toekomst van out-of-homereclame (OOH) er florissant uit. Dat is te danken aan enkele boeiende (digitale) trends. Lees verder →
BrightSign en MOKA Technology werken samen aan de ontwikkeling van displays met geïntegreerde digital signage-mogelijkheden. Het vlaggenschip debuteert op InfoComm. Lees verder →
PPDS onthulde deze week op ISE de al eerder aangekondigde energiezuinige digital signage-serie met de ‘zero power’ Philips Tableaux-reeks. Een e-paper-oplossing met 60.000 kleuren. Lees verder →
Panasonic Connect Europe heeft deze week op ISE 2023 verschillende nieuwe oplossingen aangekondigd, waaronder 4K lcd-schermen voor heldere lichtomstandigheden. Lees verder →
Op Intregrated Systems Europe, die deze week Barcelona plaatsvindt, presenteert PPDS/Philips voor het eerst ‘Wave’, het cloudgebaseerde controle- en beheerplatform voor digital signage. Lees verder →
De America’s Cup zeilwedstrijd wordt wereldwijd live uitgezonden. Het hoofd van de televisie, Stephen Nuttall, is de derde keynote spreker op de ISE-show in Fira Barcelona. Lees verder →
Panasonic heeft twee nieuwe 4K UHD Professional LCD-schermen aangekondigd die zijn ontworpen voor toepassing in openbare ruimtes, bij bedrijven en in het onderwijs. Lees verder →
PPDS komt met de nieuwe Philips S-Line digital signage ‘stretch’-serie. Ontwikkeld voor prestaties in omgevingen met een beperkte ruimte. Lees verder →