
Internationale opkomst op EuroShop 2023
Na vijf beursdagen heeft EuroShop 2023 het evenement in Düsseldorf succesvol afgesloten. Met uitwisselingen op mondiaal niveau tussen en ruim 81.000 bezoekers. Lees verder →
Na vijf beursdagen heeft EuroShop 2023 het evenement in Düsseldorf succesvol afgesloten. Met uitwisselingen op mondiaal niveau tussen en ruim 81.000 bezoekers. Lees verder →
Euroshop 2023 laat de bezoekers op een leuke interactieve manier mee- en nadenken over de toekomst van de retail. Lees verder →
Eind februari staat het beursgebouw in Düsseldorf in het teken van innovaties en trends in de wereldwijde retailwereld met EuroShop; van 26 februari tot en met 2 maart 2023. Lees verder →
Van 5 tot en met 9 maart vindt Euroshop plaats. TVE Groep pakt daar uit om de synergie tussen haar verschillende merken onder de aandacht te brengen. Lees verder →
Van 5 tot en met 9 maart 2017 vindt in Düsseldorf de internationale retailbeurs EuroShop plaats. Deze vakbeurs wordt eens in de drie jaar georganiseerd. Lees verder →
‘Blurring’ is een trend die je steeds vaker ziet bij bijvoorbeeld vakbeurzen. Het faciliteren van blurringconcepten biedt ook mogelijkheden voor de visuele communicatiebranche als het gaat om het creëren van de juiste sfeer. Lees verder →
Esko is voor het eerst aanwezig op Euroshop in Düsseldorf en presenteerde hier onder meer haar 3D Virtual Shop. Lees verder →
Op EuroShop in Düsseldorf, van 16 tot 20 februari, zal ook Matrix Frame zich presenteren. De in eigen huis ontworpen en uit Matrix Lightboxen opgebouwde stand heeft meerdere overspanningen van 8 meter. Lees verder →
Muren, ramen, vloeren. Neschen heeft substraten voor elke ondergrond. Daarnaast biedt de fabrikant uiteenlopende displaysystemen en lichtoplossingen voor POS-toepassingen. Tijdens EuroShop in Düsseldorf presenteert Neschen zijn producten. Lees verder →
Van 16 tot en met 20 februari 2014 vindt in Düsseldorf de internationale retailbeurs EuroShop plaats. Deze vakbeurs wordt eens in de drie jaar georganiseerd. De vorige editie telde maar liefst vijftien hallen. Lees verder →
En voor je het weet, is er weer een jaar voorbij. Nog even en de balans kan definitief worden opgemaakt. Als ik zo de geluiden uit de markt verneem, zijn de verschillen groot. Lees verder →
Tijdens de EuroShop in Düsseldorf introduceerde Windo Displays de B-line, een display die je op de vloer tegen een schap aanlegt. Eenvoudig te voorzien van wisselende boodschappen. Lees verder →
HP is samen met de European POP Production Network (popeuropean) aanwezig op EuroShop. Popeuropean is een netwerk bestaande uit onafhankleijke printserviceproviders (PSPs) die samenwerken ter ontwikkeling van de Europese point-of-purchase display markt. Lees verder →
Op EuroShop 2011, van 26 februari t/m 2 maart in Düsseldorf, zal Osram nieuwe producten tonen op het gebied van lichtgevende letters en lichtreclame. Op haar stand laat het bedrijf ook zien wat allemaal mogelijk is met optimale winkelverlichting. Lees verder →