
Brandmerck en Okkinga bundelen krachten
Brandmerck en Okkinga Communicatie gaan gezamenlijk verder als Brandmerck Okkinga. De merken blijven los van elkaar bestaan. Lees verder →
Brandmerck en Okkinga Communicatie gaan gezamenlijk verder als Brandmerck Okkinga. De merken blijven los van elkaar bestaan. Lees verder →
Ricoh Europa heeft Tim Wolff aangesteld als marketingdirecteur. Hij wordt verantwoordelijk voor alle marketingactiviteiten van Ricoh in Noord-Europa. Lees verder →
Kantar Brandz heeft een ‘Top-30 van meest waardevolle Nederlandse merken 2023’ bekendgemaakt. Heineken voert deze lijst aan, gevolgd door Booking.com en ING. Lees verder →
Softwareontwikkelaar Prindustry presenteert op 12 januari de ontwikkelingen van merkportalen voor de inkoop en creatie van bedrukte marketingmaterialen. Lees verder →
Esko heeft een gratis online hulpmiddel voor retailers gelanceerd: ‘Essential Toolkit for Retailers: from Consumer Insights to Product Launches’. Onder andere voor betere marketing. Lees verder →
Jo Mayer wordt senior director of marketing bij Integrated Systems Events. Zij stapt over van EasyFairs. Een boost voor de organisatie in de aanloop naar ISE 2021. Lees verder →
Heytex heeft Fabian Kampsen benoemd tot nieuwe commercieel directeur. Hij werkt sinds 2011 bij het Duitse bedrijf en gaat het wereldwijde verkoop- en marketingteam leiden. Lees verder →
Op dit moment is er een onderzoek uitgezet onder de signbedrijven over de uurtarieven die gehanteerd worden. Lees verder →
Drukwerkdeal.nl lanceert een partnerprogramma voor resellers. Deelnemers kunnen gebruikmaken van partnerkortingen, een vaste accountmanager en een co-marketingfonds. Lees verder →