Signnieuws

Aslan, ontwikkelaar en fabrikant van zelfklevende folies, geeft al enige tijd online leersessies. De webinars gaan in op alles wat met zelfklevende folie te maken heeft. Deelname is gratis.

De webinars zijn volgens de Duitse foliefabrikant geschikt voor een divers publiek: van nieuwkomers tot professionals uit de branche. De onderwerpen van de zogenaamde Aslan Academy spelen in op het belang voor sales en marketingmensen van distributeurs tot signmakers en mensen uit de interieurdecoratie.

Basis

Inmiddels zijn er al enkele sessies geweest. Net als bij een echte Academie, waren de eerste webinars gericht op de basisprincipes van zelfklevende films, op de verschillende soorten lijmen en op nieuwe ecologische printmedia.

Actueel

Actuele onderwerpen zijn productspecifiek voor Aslan’s speciale vinyls, zoals metaaleffect of glasdecoratiefilms, oplossingen voor architectuur en interieurontwerp, evenals marketingsessies gericht op digitaal marketing en kansen in nieuwe markten.

Uitdagingen

Anja Falkenberg, Director Sales & Marketing, zegt: “Het was nooit onze bedoeling om de Academy als een eenvoudige producttraining te gebruiken. We willen inzichten van de kant van een fabrikant delen en om de huidige uitdagingen van onze klanten te bespreken – de positieve feedback die we hebben ontvangen is indrukwekkend.”

Aanmelden

Deelname aan de Aslan Academy is gratis. Een e-mail naar academy@aslanfolien.de is voldoende om je aan te melden. Het programma, met de komende sessies, is online beschikbaar op www.aslanfolien.de/en/academy.html. Alle webinars worden gehouden in ten minste de Engelse en de Duitse taal.

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.