De rode Audi R8 van Snelle is door DesignPartner Reclame gewrapt in de regenboogkleuren van Pleun’s ijsje. De campagne vraagt aandacht voor de stofwisselingsziekte Batten.

Rapper Snelle (Lars Bos) werd onlangs ambassadeur van Pleun’s Regenboogijsje, dat aandacht vraagt en geld ophaalt voor de dodelijke stofwisselingsziekte Batten waaraan de 7-jarige Pleun Janssen lijdt.
Metamorfose
Om extra aandacht te genereren kwam hij op het idee om zijn rode sportwagen hiervoor in te zetten. Met hulp van Pouw Exclusive en DesignPartner Reclame uit Deventer onderging de Audi R8 van Snelle een complete regenboogkleurige metamorfose.




Remco Lammertink van DesignPartner Reclame in Deventer: “Wij werden gevraagd om hier aan mee te werken en doen dat graag. We hebben de regenboog als basis gebruikt voor het wrapontwerp. Afbeeldingen van de regenboogijsjes hebben we er los op geplakt, zodat Pleun, die inmiddels blind is geworden door de ziekte, deze zelf kon voelen bij de onthulling.”
De wagen is afgelopen donderdag door Pleun en Snelle onthuld in het pand van DesignPartner. Snelle zal met deze auto langs de verkooppunten van de ijsjes rijden. Van elk verkocht regenboogijsje gaat 50 cent naar de Stichting Beat Batten.
Hart van Nederland was aanwezig bij de onthulling van de gewrapte auto. Bekijk hier het filmpje.
Niet-behandelbaar
Snelle kwam voor het eerst in aanraking met Pleun en haar Regenboogijsje toen hij op het terras zat bij Meadow. Deze horecagelegenheid op het Deventer Stadsstrand wordt gerund door de ouders van Pleun. Zij is een van de 60 kinderen in Nederland met de ziekte van Batten; een niet-behandelbare aandoening met een dodelijke afloop op jonge leeftijd. Om meer onderzoek naar deze slopende ziekte mogelijk te maken, ontwikkelden Pleuns ouders samen met ijsprofessor Matthijs Maassen van OnwijsLekkerIJs het door Pleun bedachte ijsje waarvan een deel van de opbrengst naar Stichting Beat Batten gaat.