Signnieuws

Als startend signbedrijf is het vaak lastig om meteen voet aan de grond te krijgen. Dan helpt het als je een grote organisatie met gevestigde naam en een uitgebreid netwerk achter je hebt staan. Een levend bewijs daarvan is Blueprint Visuals in Maastricht, onderdeel van Andi Smart Solutions Group.

Het asfalt bij de finish van de Amstel Gold Race werd door Blueprint Visuals voorzien van Amstel-logo’s met een diameter van 5 meter, met een antisliplaminaat.
Mededirecteur Roger Raven van Blueprint Visuals.

Opgericht in 1927 als traditionele drukkerij, groeide het huidige Andi Smart Solutions in ruim negentig jaar uit tot een bedrijf dat totaaloplossingen aanbiedt op printgebied. Nadat in 2016 volop werd geïnvesteerd in de digitalisering van het machinepark, kwam er ook steeds meer vraag naar grootformaat printoplossingen, zoals het bedrukken van geveldoeken, borden, vlaggen, wanden, ramen en deuren.

Ondernemersavontuur

“Maar waar het bij Andi destijds nog aan ontbrak, was kennis over de signbranche. Vandaar dat in 2018 werd besloten om hiervoor een aparte bv op te richten: Blueprint Visuals”, zegt Roger Raven, die samen met zijn compagnon Dave Kremer het ondernemersavontuur aanging.

Benieuwd hoe het Blueprint Visuals lukte om voet aan de grond te krijgen en wil je een inkijkje krijgen in hun projecten, zoals de Amstel Gold Race? Lees hier het volledige artikel: Blueprint Visuals lift mee op succes moederbedrijf.

Dit artikel verscheen ook in Sign+ Magazine 4-2022.

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.