Signnieuws

Fotolight zit geregeld in een spagaat. Het fullservice reclameproductiebedrijf uit Zwanenburg bij Amsterdam voert de allerleukste projecten uit voor de meest aansprekende opdrachtgevers, maar mag daar niet altijd over communiceren. Hoe laat je dan aan de buitenwereld weten wat je allemaal te bieden hebt? Voor die uitdaging – en nog een handjevol meer – staan directeur Tim van Iersel en accountmanager Bart van Noort.

fotolight Tim van Iersel en Bart van Noort
Directeur Tim van Iersel (links) en accountmanager Bart van Noort van Fotolight in Zwanenburg.

Het is tijdens een korte wandeling door de verschillende afdelingen van Fotolight dat directeur Tim van Iersel wijst op een grote zwarte kast met glazen voorkant. Het verhaal dat hierbij hoort, is indrukwekkend. Iets met hologrammen. Maar als even later accountmanager Bart van Noort erbij komt staan, slaat de twijfel toe. Wil de opdrachtgever wel dat hier ruchtbaarheid aan wordt gegeven? Dit is in kort bestek het verhaal van Fotolight. Boeiende projecten waarmee (nog) niet mag worden gepronkt. En al meer dan 60 jaar.

Lees hier het volledige artikel (dat ook in Sign+ Magazine nr. 8-2021 staat):
De spagaat van Fotolight.

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.