
NOC*NSF en Ocean ‘samen voor de sport’
NOC*NSF en Ocean Outdoor hebben hun mediapartnership richting Tokyo 2021 uitgebreid. De samenwerking is erop gericht de sport een groter publiek te geven. Lees verder →
NOC*NSF en Ocean Outdoor hebben hun mediapartnership richting Tokyo 2021 uitgebreid. De samenwerking is erop gericht de sport een groter publiek te geven. Lees verder →
Chiquita bananen heeft de bekende stickertjes op de bananen voorzien van enkele van ’s werelds meest iconische kunstwerken. Een opvallende reclameactie van het merk. Lees verder →
Vanaf 13 februari 2021 is in het Spoorwegmuseum de tentoonstelling ‘Spoor van verbeelding’ te zien over Nederlandse spoorwegaffiches van het begin tot heden. Lees verder →
TAG Outdoor uit Den Haag, een nieuwe speler in de digital-out-of home-markt, heeft het Shopping en Parking-netwerk overgenomen van Hillenaar Outdoor. Lees verder →
Reclameland steekt meer dan één miljoen euro in de aanschaf van een volautomatische inpakmachine van de Zwitserse leverancier Kern en denkt daarmee het productieproces met 300 procent te versnellen. Lees verder →
Clear Channel Nederland heeft 17 schermen toegevoegd aan haar digitale netwerk. Het gaat om schermen in Den Bosch en Diemen. De schermen vallen onder de noemer City Live Netwerk. Lees verder →
Bananenleverancier Chiquita heeft een #ChiquitaChallenge uitgeschreven met een nieuwe reeks van 12 fitness-stickers. De stickeractie moet de bevolking aanzetten tot bewegen. Lees verder →
Humor in reclameland: Burger King Finland heeft buitenadvertenties geplaatst voor McDonald’s-restaurants. Deze billboards werden zo een bezorghotspot. Lees verder →
Van 1 tot en met 15 mei krijgt brancheorganisatie Si’bon reclamezendtijd op de NPO-televisiezenders. Slogan: ‘Wij sign er voor ondernemend Nederland.’ Lees verder →
De Brexit doet misschien anders vermoeden, maar de realiteit is dat grenzen steeds meer vervagen. Dat geldt zeker op het gebied van visuele communicatie. Lees verder →
We staan aan de vooravond van een volgende digitale revolutie. De koppeling van Digital Out Of Home aan sensoren en onze smartphones. Lees verder →
Het mooie van onze branche is dat deze zo gemêleerd is. De maakindustrie voor visuele communicatie laat zich niet eenvoudig in een hokje duwen. Lees verder →