Signnieuws

TAG Outdoor uit Den Haag, een nieuwe speler in de digital-out-of home-markt, heeft het Shopping en Parking-netwerk overgenomen van Hillenaar Outdoor.

TAG Outdoor verwierf de exploitatierechten voor Eindhoven en Rotterdam The Hague Airport en het Digitale Petrol-netwerk in België. De ruim 500 digitale abri’s staan in België op locaties van onder andere Esso, Texaco en Maes. TAG Outdoor verzorgt in opdracht van DOAA België de verkoop voor de Nederlandse adverteerders markt.

Ervaringen

De oprichters van TAG Outdoor, Deveron Gommers en Wouter Wunnink zijn bekenden in de wereld van dooh. Beiden werkten voor MMD Media tot aan de overname door Exterion van het Petrol-netwerk. Zij waren eindverantwoordelijk voor de transitie van posters naar het digitale netwerk. Gommers en Wunnink: “Door de ervaringen die we bij MMD hebben opgedaan, geloven we sterk in de toenemende kracht van Digitaal binnen out-of-home. Met name Programmatic Buying – het gebruik, koppelen en optimaliseren van data – zal nog sterker een stempel gaan drukken in de campagnes. Er volgen dan ook snel nieuwe aanvullingen op onze digitale netwerken, waardoor we meer stappen kunnen maken.”

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.