
Bushalte in Halloweensfeer
Spinnen, skeletten en pompoenen in een bushalte in Utrecht. Deze setting moest voorbijgangers in Halloweensfeer brengen en aandacht vestigen op spannende zaterdagavondfilms van Veronica in oktober. Lees verder →
Spinnen, skeletten en pompoenen in een bushalte in Utrecht. Deze setting moest voorbijgangers in Halloweensfeer brengen en aandacht vestigen op spannende zaterdagavondfilms van Veronica in oktober. Lees verder →
In een abri op Neude in Utrecht kunnen voorbijgangers tot en met 5 april hun smartphone opladen. De stop met oplaadpunten voor smartphones is gemaakt door Coca-Cola. Lees verder →
In een abri aan de Amsterdamsestraatweg in Utrecht worden voorbijgangers uitgedaagd fit te blijven; met twee lachspiegels en de boodschap ‘Be fit, go for it’. Lees verder →
TAG Outdoor uit Den Haag, een nieuwe speler in de digital-out-of home-markt, heeft het Shopping en Parking-netwerk overgenomen van Hillenaar Outdoor. Lees verder →
Clear Channel Nederland is in juni gestart met de plaatsing van abri’s met een sedumdak in de gemeente Gouda. Inmiddels is bijna de helft van de in totaal 75 abri’s geplaatst. Lees verder →
De Vereniging Rembrandt en verschillende outdoor media-exploitanten hebben de handen ineen geslagen om kunst naar de mensen toe te brengen tijdens de coronacrisis. Lees verder →
Hillenaar Outdoor exploiteert 52 abri-panelen op busstation Arnhem, die alleen als geheel zijn te boeken en zich goed lenen voor spectaculars. Lees verder →
Een abri van JCDecaux bij het Centraal station in Amsterdam kreeg onlangs een tropisch tintje, ter introductie van de tropische Coconut Latte van Nescafé. Lees verder →
Hillenaar Outdoor exploiteert voortaan Abri-panelen in de provincie Utrecht. Het bedrijf heeft daarvoor een Europese aanbesteding gewonnen. Lees verder →
‘We optimize your outdoor campaign’ is de nieuwe slogan van Clear Channel Nederland. Met de focus op People & Places, Insights en Create wil Clear Channel haar marktpositie verstevigen. Lees verder →
OV-reizigers en winkelend publiek in Amsterdam, Rotterdam en Den Haag konden vorige week kennismaken met twee oosterse geuren van Rituals in verschillende abri’s en mupi’s. Lees verder →
Meer dan 700 abri’s, billboards, digitale out-of-home media en een landelijk netwerk voor scholieren. Het nieuwe Hillenaar Outdoor is direct groots van start gegaan. Lees verder →
De tramroulette, die Holland Casino eerder dit jaar organiseerde op een tramhalte en in een tram in Amsterdam, heeft vier bronzen Leeuwen gewonnen tijdens Cannes Lions. Lees verder →
Even een gokje wagen tijdens het wachten op de tram? Holland Casino toverde onlangs een tram en een abri om tot levensgrote roulettetafel: Tram Roulette. Lees verder →
JCDecaux introduceert 25 dubbelzijdige digitale Mupi’s op straat, in de centra van grote steden. Hiermee wordt het digitale Mupi-netwerk Métropole verder uitgebreid. Lees verder →