Signnieuws

In een abri op Neude in Utrecht kunnen voorbijgangers tot en met 5 april hun smartphone opladen. De stop met oplaadpunten voor smartphones is gemaakt voor Coca-Cola Energy no sugar en Coca-Cola Energy.

De abri is volledig gebrand in stijl van de campagne van het colamerk. De boodschap is: ‘Ben jij opgeladen voor onderweg?’ “We willen met Coca-Cola Energy de 20+ consument voorzien van positieve energie tijdens het werken, studeren of onderweg naar een nieuwe bestemming. We zijn erg blij met deze creatieve campagne-uiting, waarbij je je smartphone kunt opladen terwijl je staat de wachten op de bus”, aldus Ineke Borsje, brandmanager bij Coca-Cola Nederland.

Naamsbekendheid

Naast de abri, worden er ook digitale schermen in Utrecht ingezet om het drankje in de picture te zetten, waarbij Coca-Cola Energy no sugar de hoofdrol speelt. Deze inzet is onderdeel van een grotere campagne om de naamsbekendheid te vergroten, waarbij het merk in maart onder andere met een commercial op televisie te zien was. De (D)OOH campagne is tot stand gekomen in samenwerking met UM/Rapport, Coca-Cola Nederland en Clear Channel.

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.