
Reclamebord prikkelt honden en redacteur
1Reclameborden in het bos speciaal voor honden, inclusief geur en geluid. Origineel, aldus Hondenbrokkenmerk Honderd. Een PR-stunt die volledig doorslaat, aldus Adformatie. Lees verder →
Reclameborden in het bos speciaal voor honden, inclusief geur en geluid. Origineel, aldus Hondenbrokkenmerk Honderd. Een PR-stunt die volledig doorslaat, aldus Adformatie. Lees verder →
S-Flex Software & Supplies staat met de Inhaker op Sign & Print Expo in Gorinchem en toont daar, naast de al bestaande indoorvariant, ook twee oplossingen voor buitengebruik. Lees verder →
FE LENN is met het project ‘Signing Dutch Grand Prix 2021’ uitgeroepen tot overall winnaar van de Sign+ Award 2022. ‘REVU’ van Iwaarden werd uitgeroepen tot Publieksfavoriet. Lees verder →
MERK display introduceerde tijdens haar webinar ‘De toekomst van beurzen en standbouw’ een nieuw displaysysteem voor de Nederlandse markt: Bannerbow. Lees verder →
In een abri op Neude in Utrecht kunnen voorbijgangers tot en met 5 april hun smartphone opladen. De stop met oplaadpunten voor smartphones is gemaakt door Coca-Cola. Lees verder →
Ocean Outdoor krijgt steeds meer grip op de reclameposities langs de A2, een van de drukste verkeersaders van Nederland. Bij Knooppunt Oudenrijn is de nieuwste dubbelzijdige locatie. Lees verder →
PanelPrint is met het project ‘Sexy Loo – De Wallen’ uitgeroepen tot overall winnaar van de Sign+ Award 2020. Vijftien genomineerde projecten dongen mee naar deze vakprijs. Lees verder →