
Hillenaar neemt OOHA Media over
Hillenaar Outdoor heeft OOHA Media overgenomen en wordt, volgens eigen zeggen, de op één na grootste aanbieder van Digitale Reclamemasten in Nederland. Lees verder →
Hillenaar Outdoor heeft OOHA Media overgenomen en wordt, volgens eigen zeggen, de op één na grootste aanbieder van Digitale Reclamemasten in Nederland. Lees verder →
Reclameborden in het bos speciaal voor honden, inclusief geur en geluid. Origineel, aldus Hondenbrokkenmerk Honderd. Een PR-stunt die volledig doorslaat, aldus Adformatie. Lees verder →
De bestedingen aan (Digitale) Out Of Home (OOH) reclame kwamen in 2022 op € 251 miljoen, meldt de branchevereniging Outreach. Dat is een groei van 34 procent ten opzichte van 2021. Lees verder →
Bewoners van de binnenstad van Gouda hebben zo veel last van ‘fluitende’ reclamezuilen dat exploitant Clear Channel heeft deze ’s nachts uit zet. Lees verder →
Hillenaar Outdoor vernieuwt. De exploitant in buitenreclame slaat niet alleen een nieuwe duurzame weg in, ook op directieniveau zijn er wisselingen. Lees verder →
Nederlandse consumenten vinden offline- en OOH-reclames nog altijd prettiger dan digitale uitingen. Dit blijkt uit de tweede editie van Media Reactions van Kantar. Lees verder →
In een abri op Neude in Utrecht kunnen voorbijgangers tot en met 5 april hun smartphone opladen. De stop met oplaadpunten voor smartphones is gemaakt door Coca-Cola. Lees verder →
Ocean Outdoor krijgt steeds meer grip op de reclameposities langs de A2, een van de drukste verkeersaders van Nederland. Bij Knooppunt Oudenrijn is de nieuwste dubbelzijdige locatie. Lees verder →
De nieuwe limonadesmaken van Karvan Cévitam vallen op in het straatbeeld. Onderdeel van de campagne bij Clear Channel is een spectacular in de vorm van een enorme limonadefles. Lees verder →
Hillenaar Outdoor focust voortaan op digitale reclamemasten langs snelwegen en probeert zijn abri-netwerk te verkopen. “Sinds corona is de vraag naar digitale masten explosief gegroeid.” Lees verder →
Een Six Word Story: een verhaal vertellen in zes woorden. Ocean Outdoor Nederland en Big Green Egg dagen Nederland uit om mee te doen aan deze schrijfwedstrijd. Lees verder →