
Outreach: Opmars (D)OOH zet door
In het tweede kwartaal van 2023 zijn de budgetten voor Out Of Home (OOH) reclame opnieuw flink gegroeid. Vooral ‘digital’ deed goede zaken, meldt branchevereniging Outreach. Lees verder →
In het tweede kwartaal van 2023 zijn de budgetten voor Out Of Home (OOH) reclame opnieuw flink gegroeid. Vooral ‘digital’ deed goede zaken, meldt branchevereniging Outreach. Lees verder →
Ocean Outdoor Nederland lanceerde onlangs The Skywall in Westfield Mall of the Netherlands. Dit grote scherm past perfect bij de groeiende populariteit van het enorme winkelcentrum. Lees verder →
Ocean Outdoor heeft drie grootformaat digitale schermen geplaatst in winkelcentra van Wereldhave in Dordrecht, Capelle aan den IJssel en Hoofddorp. Lees verder →
Als we marketing- en reclamebureau Dentsu mogen geloven, ziet de toekomst van out-of-homereclame (OOH) er florissant uit. Dat is te danken aan enkele boeiende (digitale) trends. Lees verder →
Clear Channel Nederland stelt marketeers via programmatic-advertising in staat gerichte en relevante campagnes te plannen, activeren én meten. Lees verder →
TBWA/NEBOKO is met twee prijzen de grote winnaar geworden van de derde editie van de Ocean Digital Creative Competition Amsterdam. Lees verder →
VIA Nederland publiceerde onlangs het jaarlijkse rapport over de digitale mediabestedingen in Nederland. Digital Out of Home (DOOH) is daarin met plus 44 procent de grootste groeier. Lees verder →
Centercom Buitenreclame heeft de concessie Utrecht opnieuw gewonnen en exploiteert ook de komende vijf jaar 560 reclameborden. Lees verder →
Heb jij een imponerende Digital Out of Home (DOOH)-reclame? Schrijf je dan vandaag nog in voor de Ocean Digital Creative Competition. Lees verder →
De bestedingen aan (Digitale) Out Of Home (OOH) reclame kwamen in 2022 op € 251 miljoen, meldt de branchevereniging Outreach. Dat is een groei van 34 procent ten opzichte van 2021. Lees verder →
Global Media & Entertainment wint de NS-concessie. Dit betekent dat Global ruim 370 digitale schermen op de 20 drukstbezochte stations toevoegt aan het DOOH-portfolio. Lees verder →
Boels brengt de slogan ‘Boels Keeps You Going’ tot leven op 3D billboards in Düsseldorf en Eindhoven. Op het billboard is te zien wat er gebeurt als zo’n enorm scherm uitvalt. Lees verder →
Of je nou iemand wil feliciteren of ten huwelijk wil vragen. Via Opdemast.nl kunnen particulieren een boodschap plaatsen op een digitale reclamemast. Lees verder →
Cellnex Netherlands, onderdeel van Cellnex Telecom, is begonnen met de digitalisering van haar advertentiemasten. Deze reclamemasten bevinden zich op diverse locaties in Nederland. Lees verder →
Clear Channel heeft de concessie voor 60 vrijstaande reclamevitrines in Leeuwarden gewonnen. De concessie heeft een looptijd van 10 jaar. Lees verder →