
Maak impact met je DOOH-reclame
Heb jij een imponerende Digital Out of Home (DOOH)-reclame? Schrijf je dan vandaag nog in voor de Ocean Digital Creative Competition. Lees verder →
Heb jij een imponerende Digital Out of Home (DOOH)-reclame? Schrijf je dan vandaag nog in voor de Ocean Digital Creative Competition. Lees verder →
De bestedingen aan (Digitale) Out Of Home (OOH) reclame kwamen in 2022 op € 251 miljoen, meldt de branchevereniging Outreach. Dat is een groei van 34 procent ten opzichte van 2021. Lees verder →
Global Media & Entertainment wint de NS-concessie. Dit betekent dat Global ruim 370 digitale schermen op de 20 drukstbezochte stations toevoegt aan het DOOH-portfolio. Lees verder →
Boels brengt de slogan ‘Boels Keeps You Going’ tot leven op 3D billboards in Düsseldorf en Eindhoven. Op het billboard is te zien wat er gebeurt als zo’n enorm scherm uitvalt. Lees verder →
Of je nou iemand wil feliciteren of ten huwelijk wil vragen. Via Opdemast.nl kunnen particulieren een boodschap plaatsen op een digitale reclamemast. Lees verder →
Cellnex Netherlands, onderdeel van Cellnex Telecom, is begonnen met de digitalisering van haar advertentiemasten. Deze reclamemasten bevinden zich op diverse locaties in Nederland. Lees verder →
Clear Channel heeft de concessie voor 60 vrijstaande reclamevitrines in Leeuwarden gewonnen. De concessie heeft een looptijd van 10 jaar. Lees verder →
In ruim tweeduizend studentenhuizen hangt sinds kort een slimme tablet aan de muur. De Turff vervangt de papieren turflijst en adverteerders kunnen gericht adverteren. Lees verder →
Ocean Outdoor heeft een nieuwe data & insights tool, Columbus, waarmee adverteerders via digitale schermen ‘bijna’ real-time kunnen communiceren met voorbijgangers en doelgroepen. Lees verder →
Clear Channel heeft opnieuw de buitenreclameconcessie in Den Bosch gewonnen en mag ook de komende 10 jaar de reclamevitrines exploiteren. Lees verder →
Google biedt straks digitale buitenreclame aan via advertentieplatform Google Ads en gaat onder meer samenwerken met ClearChannel en JCDecaux. Lees verder →
In de eerste helft van 2022 is al voor 108 miljoen euro aan buitenreclame besteed, een groei van 73 procent t.o.v. van dezelfde periode in 2021. Lees verder →
Kees Wilbrink, directeur partnerschip bij DPG Media, begint op 1 september als CCO bij Ocean Outdoor Nederland. Lees verder →
De winnaars van de tweede editie van de Ocean Digital Creative Competition Amsterdam 2022 zijn bekend. Natwerk zegevierde in de categorie Commercieel, terwijl Dawn het meeste prijzengeld won. Lees verder →
Clear Channel gaat de komende acht jaar 670 vrijstaande reclamevitrines en honderd digitale schermen in Eindhoven exploiteren. Lees verder →