Ocean Outdoor heeft onlangs drie nieuwe grootformaat digitale schermen geïnstalleerd in winkelcentra van Wereldhave in Dordrecht, Capelle aan den IJssel en Hoofddorp. De schermen zijn 9 x 5 meter.

‘Innovatieve technieken’
De grootformaat digitale schermen in de Wereldhave-centra zijn volgens Ocean Outdoor uitgerust met de innovatieve technieken op het gebied van digital out of home (DOOH). “Deze technieken maken het mogelijk om de uitingen nog relevanter, impactvoller en interactiever te maken voor het publiek”, laat het bedrijf weten.
‘Podium voor creativiteit’

Stan Thijssen, chief Development & Operations Ocean Outdoor Nederland: “Met het indrukwekkende scherm in Hoofddorp willen wij de kracht van innovatie en creativiteit een podium geven. Dankzij geavanceerde technologieën zoals DeepScreen en Augmented Reality creëren wij ook engagement en betrokkenheid bij het winkelend publiek. Met Ocean Labs en Ocean Studio kunnen we adverteerders en merken helpen om deze creativiteit en relevantie toe te voegen.”
Zes schermen
De samenwerking tussen Ocean Outdoor en Wereldhave bestaat al sinds 2019. Met de nieuwe schermen in winkelcentra in Dordrecht, Capelle aan den IJssel en Hoofddorp, komt het totale aantal op zes. Ocean Outdoor ook al digitale beeldschermen geplaatst voor Wereldhave in Middenwaard, Nieuwegein en Arnhem.
