Ocean Outdoor Nederland lanceerde onlangs The Skywall in Westfield Mall of the Netherlands. Dit nieuwe, grote digitale scherm past perfect bij de groeiende populariteit van het enorme winkelcentrum in Leidschendam.

Westfield Mall of the Netherlands is al sinds de opening een publiekslieveling en heeft zich snel gevestigd als een toonaangevende bestemming voor winkelen, entertainment en gastronomische ervaringen. De afgelopen maanden steeg het aantal bezoekers naar een recordhoogte. Alleen al in de maand juli werd de mall meer dan 1.5 miljoen keer bezocht.
Perfect platform
The Skywall is het perfecte platform voor adverteerders om hun merken op spectaculaire wijze aan het winkelende publiek te presenteren, meent Ocean Outdoor Nederland. Als toevoeging op het bestaande Westfield-portfolio van schermen – zoals The Unlimited, 26 Totems, The Carousel en The Entrance – biedt The Skywall adverteerders de unieke gelegenheid om hun advertenties aan een enorm publiek te tonen. Het scherm van 28 vierkante meter is geplaatst op een strategische locatie, goed zichtbaar voor talloze bezoekers die dagelijks door de mall lopen.
Innovatieve technieken
The Skywall is uitgerust met de nieuwste innovatieve technieken op het gebied van digital out of home (DOOH). Zo maken DeepScreen en Augmented Reality het mogelijk om de uitingen nog relevanter, impactvoller en interactiever te maken. Bovendien zijn activaties in de buurt van het scherm mogelijk dankzij Ocean Labs en Ocean Studio.