Signnieuws

Kongsberg Precision Cutting Systems (Kongsberg PCS) heeft een gratis whitepaper gepubliceerd. Hierin wordt het belang beschreven van het vinden van de balans tussen duurzaamheid en creativiteit. Op dit snijvlak moeten bedrijven een concurrentievoordeel zien te behalen.

Kongsberg PCS, fabrikant van digitale snijoplossingen voor de wereldwijde verpakkings-, sign-, display- en productiemarkten, is de discussie aangegaan met kartonleveranciers, displayontwerpers en productiebedrijven om de belangrijkste overwegingen voor de toekomst van display-ontwerp en -productie vast te stellen.

Nieuwe uitdagingen

“De afgelopen paar jaar was een uitdagende tijd voor sign- en displaybedrijven, met een wereldwijde pandemie die levens over de hele wereld verwoest, hele economieën in een recessie dwingt en een verwoestende impact heeft op de industrie”, aldus Stuart Fox, President & CEO bij Kongsberg PCS. “Terwijl de wereld na de pandemie terugkeert naar een schijn van normaliteit, is er een nieuwe reeks uitdagingen aan de horizon: van wereldwijde logistieke problemen tot een onzekere geopolitieke situatie en wereldwijde economische volatiliteit.”

Volgens hem was het thema duurzaamheid op het hoogtepunt van de pandemie van de agenda verdwenen, maar is nu weer actueel. “Maar waar past duurzaamheid eigenlijk in de context van de sign- en displaysector bij bedrijven die creatief moeten zijn om succes te behalen?”

Balans vinden

De inhoud van ‘Finding The Balance Between Creativity And Sustainability – Key Considerations for the future of display design and manufacturing’ is gebaseerd op de geïnformeerde meningen van belangrijke spelers in de sector, waaronder Einar Ek, ​​Director of Business Development bij Re-board Technology en Maximilian Hansen, CEO van Nordwerk Design.

“Met deze whitepaper wilden we onze mening verkondigen en onderzoeken wat de toekomst zou kunnen brengen voor onze branche”, legt Fox uit. “We wilden peilen waar onze klanten, partners en collega’s die met succes door de tumultueuze afgelopen twee jaar zijn genavigeerd, de weg zien die ze moeten nemen.”

Hij vervolgt: “Omdat bedrijven met een mengeling van hoop en vrees naar de toekomst kijken, is het belangrijk om positief te blijven en ervoor te zorgen dat ze zijn uitgerust om de uitdagingen aan te gaan waarmee ze nu worden geconfronteerd. Door te onderzoeken hoe experts op dit gebied aankijken tegen deze evenwichtsoefening – het voldoen aan de creatieve behoeften van klanten én het leveren van de duurzame oplossingen die consumenten over de hele wereld vragen – hopen we hen te helpen dit doel te bereiken.”

Gratis beschikbaar

De whitepaper, ‘Finding The Balance Between Creativity And Sustainability – Key Considerations for the future of display design and manufacturing’ – is nu beschikbaar. Voor een gratis exemplaar, klik hier.

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.