De inschrijving voor de wedstrijd voor instore marketing is geopend, namelijk de Benelux POP Awards 2010. De organisatie ligt in handen van Popai Benelux.
Al meer dan 10 jaar worden de Benelux POP Awards georganiseerd, een jaarlijks terugkerende wedstrijd die een uitstekende gelegenheid biedt om het instore communicatiemateriaal dat is ontwikkeld en geplaatst, te toetsen op een breed platform.
Voor wie?
De inschrijvingen staan open voor alle ontwerpers en fabrikanten van POP-materiaal, communicatie- en reclamebureaus, merkfabrikanten, retailers, onderwijs en overigen werkzaam in de branche instore communicatie.
Er zijn dit jaar 13 hoofdcategorieën.
1. Display Food/actiematig
2. Display Food/permanent
3. Display Non-food/actiematig
4. Display (semi)permanent Non food winkels/semi-permanent
5. Instore signing
6. Schapmateriaal
7. Visual Merchandising
8. Instore Promotions
9. Digitale Instore Media
10. Overige vormen van Instore Media
11. Instore Marketing & Communicatie Campagne
12. Multiple Product Line
13. Shop in Shop
De sluitingsdatum voor inzendingen is 31 augustus 2010. Wie zich in wil schrijven, kan een e-mail sturen naar Bram Nauta of contact met hem opnemen via tel. +31 (0)573 47 10 11.
Uitreiking
De uitreiking van de Gouden Pauwen, de naam die de awards dragen, vindt plaats op 16 november 2010. Naast media-aandacht, komen de winnaars in de Global Gallery te staan. dit is een database op de internationale site van Popai.
De winnaars kunnen ook meedingen naar de Global Awards tijdens de beurs Euroshop 2011.
Klik hier voor de winnaars van voorgaande jaren.
Alle inzendingen moeten fysiek worden geplaatst op het Jaarcongres van Popai Benelux op 28 september 2010