Signnieuws

Megagrote parkeermeter

Een levensgrote parkeermeter bovenop een reclamemast langs de snelweg. Dit object is onderdeel van een multimediale reclamecampagne voor de introductie van het Persoonlijk Financieel Plan van Abn Amro. De campagne is ontwikkeld door reclamebureau TBWA. Om aan te geven dat de bank in een uur een financieel plan kan maken, heeft JCDecaux Innovate een parkeermeter op de 44 meter hoge reclamemast geplaatst.

De parkeermeter is 7,5 meter hoog, dubbelzijdig uitgevoerd en driedimensionaal. Het tijdvak is verlicht en geeft met retroreflecterende wijzers 60 minuten aan. De megaparkeermeter trekt bekijks van de 450.000 mensen die dagelijks de splitsing A2/A10 passeren.

Relevante link: www.jcdecaux.nl

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.